اخوان یا استیل البرز؟!!
اخوان یا استیل البرز؟!!

محصولات شرکت اخوان یا استیل البرز؟

محصولات شرکت اخوان یا استیل البرز؟

یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن مشتریان را به خود مشغول می کند، انتخاب شرکت تولید کننده ی محصولات، به هنگام خرید آن ها می باشد. شرکت اخوان و استیل البرز، جزء اصلی ترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات آشپزخانه به شمار می آیند، که کل بازار ایران را قبضه کرده و تمامی توجهات را، به سوی خود جلب نموده اند. لیکن رقابتی تنگاتنگ نیز، در بین محصولات این دو شرکت به وجود آمده است، که بعضا انتخاب در بین آن ها را، برای مشتریان سخت و دشوار می نماید. در این بخش به شرح پیشینه و سابقه ی هر یک از این برندها خواهیم پرداخت و با بررسی محصولات تولید شده توسط آن ها، و قطعات به کار رفته در هر یک از این محصولات، انتخاب را برایتان سهل و آسان خواهیم نمود.

اخوان تبریز نمایندگی اخوان در تبریز

بررسی تاریخچه و پیشینه ی شرکت اخوان و استیل البرز

شرکت اخوان و استیل البرز، جزءِ شرکت های قدیمی، در تولید ابزار و تجهیزات آشپزخانه به شمار می آیند، لیکن سابقه و پیشینه ی شرکت اخوان، بسیار قدیمی تر است و به سال ۱۳۴۸ باز می گردد. این شرکت فعالیت خود را، با تولید ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی آغاز نموده و به سرعت، متمایل به تولید لوازم آشپزخانه، همچون سینک های ظرفشویی استیل شده است. شرکت اخوان از نخستین شرکت های تولید کننده ی تجهیزات آشپزخانه است که با گروهی حرفه ای و متخصص، و با به کارگیری آخرین تکنولوژی ها و فناوری های اروپایی، به تولید محصولاتی با کیفیت در این عرصه پرداخته است و از همان ابتدا، به رقابت با محصولات ایتالیایی موجود در بازار پرداخته است.

نمایندگی اخوان در تبریز بازرگانی میثم
نمایندگی اخوان در تبریز بازرگانی میثم

تنوع محصولات و تعداد نمایندگی های فروش اخوان و استیل البرز

مساله ی دیگری که در مقایسه ی این دو برند به چشم می خورد، تنوع بسیار زیاد محصولات اخوان، نسبت به سایر برندها می باشد. تعداد نمایندگی های فروش محصولات اخوان در سراسر کشور بیشتر است و محصولاتی که توسط این نمایندگی ها به مشتریان عرضه می شوند، هر نوع سلیقه و هر مقدار بودجه ای را، به خود جذب می نمایند، و هموراه رضایت مشتریان را، در بالاترین سطح ممکن، برآورده می سازند. لازم به ذکر است که شرکت اخوان دارای بیش از ۵۰۰ مدل سینک ظرفشویی و ۱۵۰ مدل اجاق گاز صفحه ای می باشد و هودها و فرهای تولید شده توسط آن نیز، بسیار متنوع و گوناگون می باشند.

اخوان تبریز
اخوان تبریز

خدمات پس از فروش شرکت اخوان و استیل البرز

تفاوتی که در مورد خدمات پس از فروش شرکت اخوان و استیل البرز، به چشم می خورد، رایگان نبودن این خدمات برای محصولات اخوان می باشد. اما هزینه ای که در قبال ارائه ی خدمات توسط این شرکت دریافت می شود بسیار ناچیز بوده، و به منظور بهبود در کیفیت خدمات این شرکت می باشد. لازم به ذکر است که سرعت خدمات رسانی توسط نمایندگان شرکت اخوان بسیار بیشتر از سایر برندها است، و این نمایندگان همواره، آماده ی ارائه ی خدمات در محل مورد نظر شما می باشند.

گاز رومیزی اخوان در تبریز بازرگانی میثم
گاز رومیزی اخوان در تبریز بازرگانی میثم

قیمت محصولات اخوان و استیل البرز

یکی از مهم ترین مولفه هایی که محصولات اخوان را، برجسته کرده اند، و آن ها را تبدیل به یکی از اصلی ترین رقبای محصولات ایتالیایی در بازر ایران نموده اند، قیمت مناسب آن ها، در کنار کیفیت بسیار بالایشان، می باشند. محصولات اخوان، از قطعات بسیار مرغوب ایتالیایی و اسپانیایی ساخته شده اند و طراحی آن ها، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا صورت می گیرد، و در کنار تمامی این ها، از قیمتی ایده آل نیز بهره می برند. همچنین در مقایسه ی قیمت های اخوان و استیل البرز باید بدانید، که اگرچه این قیمت ها مشابه به هم هستند اما، تغییرات قیمت در محصولات اخوان کم تر است و قیمت محصولات این شرکت، هر گز دچار افزایش ناگهانی نمی شوند. بدین ترتیب این شرکت بستری امن را، برای خرید مشتریان خود فراهم می کند و گوی رقابت را، از سایر رقبای خود، می رباید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *