برترین محصولات اخوان (پرفروش ترین محصولات اخوان)
https://hooding.ir/img/dmt/dmtblog/content/large-39.gif

کارخانجات صنعتی اخوان با بیش از ۴۰ سال تجربه در تولیدات محصولاتی نظیر سینک ظرفشویی و اجاق گاز و فر و هودهای خانگی یکی از قوی ترین برندها در امر تولید می باشد. فعالیت تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیاز کشور به تولیدات با کیفیت لوازم آشپزخانه ، مجوز تولید سینک ظرفشوئی از جنس استیل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا این صنعت را توسعه و بهبود بخشید.
برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینک های ظرفشوئی ، انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی استیل و شیشه ای ، انواع فر های گازی و برقی ، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اکنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت و سالنهای تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرک صنعتی عباس آباد در حال کار بوده و بیش از ۷۰۰ نفر نیروی کارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند.

گروه صنعتی اخوان با طراحی و تولید بیش از ۳۰ مدل فر توکار در کشور پیشرو در طراحی و تولید این محصول بوده است و با بهره گیری از بهترین لوازم تامین شده از اروپا توانسته محصولی با گرید A در مصرف انرژی در متنوع ترین اشکال و مناسب با هر سلیقه ای اراته نماید.

فر اخوان مدل F20:

نیاز انسان به خوراک انکار ناپذیر است. بیشترین محلی که یک خانم خانه دار وقت خود را در آن صرف می نماید ، آشپزخانه می باشد. پخت و پز در آشپزخانه به وسیله اجاق گاز و فر و برخی وسایل دیگر انجام می گیرد. امروزه استفاده از اجاق گاز های مبله همراه فر جای خود را به اجاق گاز های صفحه ای و فر های توکار داده اند. برای پختن غذاهای لذیذ و انواع کیک از فر استفاده می شود. بنابراین به نوعی وجود فر می تواند ضروری باشد. فر اخوان مدل F20 یکی از مدل های توکار شرکت اخوان با کارکرد برق می باشد.

نمای این فر شیشه مشکی ابزار خورده و ابعاد آن ۵۵*۶۰*۶۰ سانتی متر است. این فر ، دارای گریل برقی است. فر دارای المنت و موتور جوجه گردان نیز می باشد. قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های مهم این فر به حساب می آید. نوع تایمر این فر تاچ اسکرین است. این فر ، به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارد. هم چنین این فر دارای ۱۲ برنامه برای پخت می باشد. که به صورت اختصار می توان سیستم یخ زدایی را نام برد.

فر توکار اخوان ، دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را دارا می باشد. لازم به ذکر است جهت اعمال گارانتی حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان اجاق گاز نصب گردد.

فر اخوان مدل F21:

گروه صنعتی اخوان با طراحی و تولید بیش از ۳۰ مدل فر توکار در کشور پیشرو در طراحی و تولید این محصول بوده است و با بهره گیری از بهترین لوازم تامین شده از اروپا توانسته محصولی با گرید A در مصرف انرژی در متنوع ترین اشکال و مناسب با هر سلیقه ای اراته نماید.

بیشترین محلی که یک خانم خانه دار وقت خود را در آن صرف می نماید ، آشپزخانه می باشد. پخت و پز در آشپزخانه به وسیله اجاق گاز و فر و برخی وسایل دیگر انجام می گیرد. امروزه استفاده از اجاق گاز های مبله همراه فر جای خود را به اجاق گاز های صفحه ای و فر های توکار داده اند. برای پختن غذاهای لذیذ و انواع کیک از فر استفاده می شود. بنابراین به نوعی وجود فر می تواند ضروری باشد. فر اخوان مدل F21 یکی از مدل های توکار شرکت اخوان با کارکرد گاز و برق می باشد.

نمای این فر شیشه مشکی و ابعاد آن ۵۵*۶۰*۶۰ سانتی متر است. این فر دارای گریل برقی و شعله پخش کن گازی است. فر دارای المنت و موتور جوجه گردان نیز می باشد. قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های این فر به حساب می آید. نوع تایمر این فر دکمه ای و تاچ اسکرین است. این فر به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارد. شلنگ ایمنی استنلس استیل از دیگر اقلام همراه این فر است. از دیگر قابلیت های دیگر این فر میتوان به وجود فن داکتی که گرمایش هوا به صورت سه بعدی پخش می شود و ریل تلسکوپی اشاره کرد.

فر توکار اخوان دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را دارا می باشد. لازم به ذکر است جهت اعمال گارانتی حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان اجاق گاز نصب گردد.

فر اخوان مدل F18:

پخت و پز در آشپزخانه به وسیله اجاق گاز و فر و برخی وسایل دیگر انجام می گیرد. امروزه استفاده از اجاق گاز های مبله همراه فر جای خود را به اجاق گاز های صفحه ای و فر های توکار داده اند. برای پختن غذاهای لذیذ و انواع کیک از فر استفاده می شود. بنابراین به نوعی وجود فر می تواند ضروری باشد. فر اخوان مدل F18 یکی از مدل های توکار شرکت اخوان با کارکرد گاز و برق می باشد.

نمای این فر شیشه سفید و ابعاد آن ۵۵*۶۰*۶۰ سانتی متر است. این فر دارای گریل برقی و شعله پخش کن گازی است. فر دارای المنت و موتور جوجه گردان نیز می باشد. قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های این فر به حساب می آید. نوع تایمر این فر تاچ اسکرین است. این فر به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارد. شلنگ ایمنی استنلس استیل از دیگر اقلام همراه این فر استو همچنین شعله پخش کن گازی دارا می باشد.

فر توکار اخوان دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را دارا می باشد. لازم به ذکر است جهت اعمال گارانتی حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان اجاق گاز نصب گردد.

هود اخوان مدل H63:

هود بهترین وسیله برای خلاصی آشپزخانه از بخار غذا وبوی غذا است. هود آشپزخانه اخوان مدل H63 ، با نمای ظاهری شیشه ای در دو رنگ مشکی و سفید ، سایز ۹۰ و قدرت مکش حدود ۷۰۰ مترمکعب عرضه شده . فیلتر این هود اخوا از نوع آلومینیوم چند لایه با کیفیت بسیار عالی است که قابل شستشو نیز بوده و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور هود جلوگیری می نماید.  هود شومینه ای H63  به موتور توربو چهار دور تجهیز گردیده و از دیگر مزایای هود شومینه ای H63  میتوان به صفحه نمایشLCD ، ریموت کنترل ،جهت کنترل هود از راه دور اشاره کرد. همچنین  لامپ  SMDپر قدرت جهت روشنایی فضای زیر آن تعبیه شده که کلید های آن بصورت لمسی می باشد. شرکت اخوان با بیش از ۴۴ سال سابقه درخشان در صنعت کشور، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی ایران محسوب می شود.

هود اخوان مدل  H63-MF:

از مهم ترین ویژگی های فنی هود اخوان مدل H63-MF ساخته شدن موتور و پروانه ی آن از فلز است که موجب افزایش دوام و ماندگاری آن می گردد و عملکرد آن را بهبود می بخشد. این هود دارای قدرت مکش بسیار بالایی در حدود ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد و به راحتی در فضاهای کوچک و بزرگ مختلفی، مورد استفاده قرار می گیرد و از انتشار دود و روغن در فضا جلوگیری می کند. صدای موتور این هود به هنگام کار بسیار کم است و هیچ گونه مزاحمتی را برای افراد ایجاد نمی کند. وجود تک موتور توربو چهار دور و فیلتر آلومینیومی چندلایه در ساختار هود H63-MF، موجب افزایش کیفیت این دستگاه شده است و آن را تبدیل به مکنده ای قوی با ظاهری زیبا در آشپزخانه ی شما نموده است که تمامی نیازهایتان را در این زمینه برطرف می سازد.

هود اخوان، مدل H63-MF، مجهز به پنل تنظیمات لمسی و همچنین کنترل از راه دور می باشد و این امکان را برایتان فراهم می کند تا بدون نزدیک شدن به هود، آن را روشن و خاموش کرده و دور موتور آن را تنظیم نمایید. وجود لامپ SMD در این هود، روشنایی مورد نیاز به هنگام آشپزی در شب را برایتان فراهم می کند و این امکان را برایتان به وجود می آورد تا در هر لحظه ای از شبانه روز، از نور کافی برای انجام کارهای خود بر روی اجاق گاز، بهره مند باشید. لازم به ذکر است که هود اخوان، مدل H63-MF، از ایمنی بسیار بالایی نیز برخودار است و با داشتن سنسور دود و حرارت، موجب آسودگی خیال صاحبین خانه می گردد.

.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۷ توکار:

سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. لگنی که درآن ظروف را می شویند به آن ظرفشویی می گویند، که از جنس های متفاوتی مثل فولاد ضد زنگ، فلزهای لعاب دار، کامپوزیت، فایبرگلاس، آلیاژ مسی و سرامیک درست شده است. به همین منظور شما زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی اخوان اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح ها و مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کد ۱۴۷ است.

این سینک دارای طول ۱۲۰ متر در عرض ۵۰ سانتی متر است. دارای دو لگن کوچک و بزرگ است. عمق این سینک ۱۹ سانتی متر است و فاصله ی بین دو لگن ۲ سانتی متر است.سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک از نوع سینک های فانتزی و توکار است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود ۸/۰ میلیمتر است.سینک های اخوان به دلیل استفاده کروم، از درخشانی و زیبایی چشم نوازی برخوردار است.

در این سینک یک عدد سینی تعبیه شده است. محل نصب شیر (سوراخ) هم دارد.شما می توانید در هنگام سفارش نوع لگن (راست یا چپ) سینک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۸ روکار:

سینک ظرفشویی برای شستن مواد غذایی و ظروف ، از ضروریات یک آشپزخانه می باشد. سینک ها در انواع توکار ، روکار ، زیر صفحه ای ، هم سطح ، گرانیتی و … عرضه می گردند. سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۸ روکار از خانواده محصولات فانتزی شرکت اخوان می باشد. امروزه ، اغلب سینک های روکار در آشپزخانه های قدیمی تر که مورد بازسازی قرار می گیرند ، استفاده می شود.

ابعاد سینک ظرفشویی ۶۰*۱۲۰سانتی متر می باشد. سینک ۱۴۸ اخوان دارای دو لگن نسبتا عمیق ۱۹ سانتی متر به همراه سینی می باشد. جنس ورق به کار رفته در این سینک آشپزخانه استنلس استیل می باشد. این سینک اخوان به دو صورت لگن چپ و لگن راست تولید گردیده است. بنابراین مشتری می تواند متناسب با نیاز و طراحی کابینت خود ، سینک با جهت مورد نظر را انتخاب نماید. اقلام همراه سینک به صورت کامل و در بسته بندی آن قرار دارند. هم چنین تمامی سینک ها به همراه سیفون و زیرآب هستند.

سینک ظرفشویی اخوان دارای ۱۰سال ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۹ روکار:

انتخاب تجهیزات مناسب برای آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل اینکه آشپزخانه قلب یک خانه محصوب می شود. سینک ظرفشویی یکی از تجهیزات آشپزخانه می باشد که وجود آن در هر آشپزخانه ای کاملا ضروری می باشد. اخوان یکی از کارخانه های پیشرو و موفق در تولید سینک های ظرفشویی است. سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۹ روکار با ابعاد ۶۰*۱۲۰ سانتی متر تولید و عرضه گردیده است.

این سینک ظرفشویی اخوان از نوع نیمه عمیق به شمار می آید. نوع استیل به کار رفته در این سینک اخوان معمولی می باشد. از لوازم جانبی همراه این سینک ظرفشویی می توان به سیفون و زیر آب و …. اشاره نمود. این سینک به صورت روکار بر روی کابینت نصب می گردد. این سینک ظرفشویی اخوان به صورت دو لگن و تک سینی می باشد. سینک هم به صورت لگن چپ و هم به صورت لگن راست عرضه گردیده است.

سینک ظرفشویی اخوان دارای 10 سال خدمات پس از فروش شرکت اخوان می باشد.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۶ توکار:

سینک ظرفشویی برای شستن مواد غذایی و ظروف ، از ضروریات یک آشپزخانه می باشد.  سینک ظرفشویی اخوان مدل ۶ توکار از خانواده محصولات فانتزیشرکت اخوان می باشد. با توجه به توکار بودن این مدل سینک اگر به صورت صحیح نصب و آب بندی گردد ، هیچ مشکلی برای کابینت ها ایجاد نخواهد کرد.

ابعاد سینک ظرفشویی ۵۰*۱۱۶سانتی متر می باشد. سینک ۶ اخوان دارای دو لگن نسبتا عمیق به همراه سینی می باشد. جنس ورق این سینک استنلس استیل می باشد. این سینک اخوان به دو صورت لگن چپ و لگن راست تولید گردیده است. بنابراین مشتری می تواند متناسب با نیاز و طراحی کابینت خود، سینک با جهت مورد نظر را انتخاب نماید. اقلام همراه سینک به صورت کامل و در بسته بندی آن قرار دارند. هم چنین تمامی سینک ها به همراه سیفون و زیرآب هستند.

سینک ظرفشویی اخوان دارای ۱۰سال ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.

اجاق گاز G24:

گاز صفحه ای اخوان دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را دارا می باشد. لازم به ذکر است جهت اعمال گارانتی حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان اجاق گاز نصب گردد.

اجاق گاز جزو ضروری ترین اجزای تشکیل دهنده آشپزخانه میباشید اجاق گازها به سه گونه مبله ، صفحه ای(توکار) و رومیزی میباشند. اجاق گازهای مبله میتوانند دارای فر نیز باشند درحالی که اجاق گازهای صفحه ای فاقد فر بوده  و باید فر جداگانه خریداری شود. درسالهای اخیر استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در اشپزخانه ها متداول شده است و میزان تقاضای آن از سوی مشتریان روبه افزایش است و شاید دوعامل اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر  را از عوامل این افزایش تقاضا دانست.

نمای ظاهری این گاز شیشه ی مشکی است که در دمای 500 درجه بالای صفر و 500 درجه پایین صفر فشرده شده و در برابر حرارت بسیار مقاوم است،اگرچه در صورت بروز هرگونه مشکل تا ۲ سال ضمانت تعویض اجاق گاز را به همراه دارد.

اجاق گازهای صفحه ای اخوان از لحاظ جنس صفحه به سه دسته شیشه ای ، استیل ، شیشه_استیل تقسیم میشوند و از لحاظ نمای ظاهری به انواع شیشه مشکی ، شیشه مشکی_استیل ، شیشه مشکی_استیل با استیل آجدار( ضدخش) ، شیشه آینه ای ، شیشه آینه ای_استیل ، استیل ، استیل آجدار میباشد و از لحاظ نوع انرژی مصرفی(گازی  یا برقی) فقط به صورت گازی تولید میشود.

جنس این سر شعله ها از چدن بوده که رنگ آن ثابت است. شعله پلوپز وسط گاز قرار دارد و این شعله دارای وک است به این معنی که شعله گاز دارای پلوپز دوحالته است. برای شست و شوی آن به راحتی از ابر و مایع میتوان استفاده کرد که کاملا هم شیشه گاز را تمیز میکند و گارد سر شعله ها را. همچنین سر شعله ها دارای این امکان هستند که به راحتی برای شست و شو جدا شوند.برای شست و شوی میتوان از ابر و مایع ظرف شویی بهره گرفت. نیازی به استفاده از اسکاچ و سیم ظرف شویی نیست.

اجزاء و قطعات این گاز ایرانی  بوده است.از نظر اندازه دارای طول 86 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای ۵ شعله ی رومیزی است. از نظر سطح مصرف انرژی نمره ی A  را به خود اختصاص داده است. اجاق گاز صفحه ای اخوان پنج شعله بوده و دارای صفحه شیشه ای و قطعات  ایتالیایی میباشد.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G 135 :

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است. گازهای رومیزی برای نصب بر روی صفحه کابینت طراحی شده است. برای نصب گاز رومیزی باید برش با اندازه مناسب رو صفحه کابینت ایجاد گردد. اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G 135 HE دارای ۵ شعله و جنس صفحه ازاستیل می باشد. ابعاد این اجاق گاز ۵۰*۸۶ سانتی متر می باشد. سیستم ایمنی اجاق گاز از طریق ترموکوپل کنترل می شود. ترموکوپل قطعه ای در کنار سر شعله ها بوده که در مواقع اضطراری جریان گاز خروجی از آن ها را قطع می کند. در نتیجه توجه به تجهیز اجاق گاز به این قطعه، احتمال خفه گی و گاز گرفتگی را به صفر می رساند. میزان گاز خارج شده از سر شعله ها به وسیله ی ولوم ها تنظیم می شود. پنج ولوم با کالیت مقاوم به حرارت در سطح صفحه ی استیل و زیر شعله ی پلوپز قرار گرفته اند. فندک الکتریکی یکی دیگر از قطعات فنی بوده که با فشردن ولوم شعله ی دلخواه فعال می شود و جرقه می زند. به این ترتیب برای روشن کردن شعله دیگر نیازی به کبریت و فندک های دستی نخواهید داشت.

قطعات اصلی استفاده شده در اجاق گاز G135 اخوان ، ایتالیایی می باشد. لازم به ذکر است نوع شعله پخش کن پلوپز این گاز از نوع High Efficiency می باشد که ۲۵ درصد راندمان احتراق بالاتر از استاندارد می باشد و محل پلوپز در وسط قرار داده شده است. هم چنین جای ولوم نیز نیمه شیب دار می باشد.

گاز صفحه ای اخوان دارای ۱۸ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را دارا می باشد. لازم به ذکر است جهت اعمال گارانتی حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان اجاق گاز نصب گردد.

ست های پرفروش و لاکچری اخوان:

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۰۲:

محفظه ای که درآن ظروف را می شویند به آن ظرفشویی می گویند، که از جنس های متفاوتی مثل فولاد ضد زنگ، فلزهای لعاب دار، کامپوزیت، فایبرگلاس، آلیاژ مسی و سرامیک درست شده است. سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. به همین منظور زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی اخوان اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح هاو مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کد ۳۰۲ است.

این سینک دارای طول ۱۲۰سانتی متر در عرض ۵۰ سانتی متر است. سینک های اخوان به دلیل استفاده کروم، از درخشانی و زیبایی چشم نوازی برخوردار است. این سینک از نوع سینک های فانتزی و توکار است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود ۸/۰ میلیمتر است. دارای دو لگن است. عمق سینک بزرگتر ۱۹ سانتی متر و عمق سینک کوچکتر ۱۷ سانتی متر می باشد و بین دو لگن ۲ سانتی متر است. سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک دارای یک عدد سینی است که محل آبریز سینی به صورتی تعبیه شده است که آب داخل سینک تخلیه شود از طرفی طراحی ساده این سینی باعث جذب مشتری شده است. به دلیل اینکه سیفون در سینی وجود ندارد از بوی نامطبوع خبری نیست. محل نصب شیر (سوراخ) هم دارد. شما می توانید در هنگام سفارش نوع لگن (راست یا چپ) سینک مورد نظرتان را انتخاب کنید. این سینک ها مجهز به جامایعی هم هستند که به این معنی که دیگر نیاز به اشغال فضای اضافی توسط انواع بطری های مایع ظرف شویی ندارید.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۰۴:

سینک های ظرفشویی امروزه در تعداد لگن، اندازه ی قرار گیری روی کابینت و عمق لگن ها متفاوت هستند و تنوع زیادی دارند. به همین منظور زمانی که شما اقدام به انتخاب کنید با گستره ای از تنوع و کیفیت روبرو می شوید.کارخانه ی شناخته شده ی اخوان اقدام به ساخت سینک های ظرفشویی در طرح ها و مدل های متنوع کرده است.از جمله مدل های شناخته شده این برند خوش نام سینک ظرفشویی کد ۳۰۴ است.

این سینک دارای طول ۱۲۰سانتی متر در عرض ۵۰ سانتی متر است. این سینک از نوع سینک های فانتزی و توکار است به این معنی که ضخامت این سینک در حدود ۸/۰ میلیمتر است. سینک های اخوان به دلیل استفاده کروم، از درخشانی و زیبایی چشم نوازی برخوردار است. دارای دو لگن است. عمق سینک بزرگتر ۱۹ سانتی متر وسینک کوچکتر ۱۷ سانتیمتراست و فاصله ی بین دو لگن ۲ سانتی متر است.سیفون این سینک از نوع فانتزی است یعنی محل خروج آب بزرگ است. این سینک دارای یک عدد سینی است که محل آبریز سینی به صورتی است که آب داخل خود سینک میریزد وی دیگر سوراخ کوچک در سینی وجود ندارد. محل نصب شیر (سوراخ) هم دارد.شما می توانید در هنگام سفارش نوع لگن (راست یا چپ) سینک مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این سری از سینک ها جا مایعی هم وجود دارد. طراحی ساده سینی ظرفشویی یکی از حسن های این سینک می باشد.

اجاق گاز رومیزی اخوان ونوس ۸:

اجاق گاز رومیزی اخوان، مدل V8، یکی از جدید محصولات شرکت اخوان از مجموعه اجاق گازهای صفحه ای ونوس می باشد که از ظاهری لوکس و زیبا و عملکردی ایده آل بهره می برد و تبدیل به اولین انتخاب هر فرد، به هنگام خرید اجاق گاز شده است.

همان طور که گفتیم اجاق گاز رومیزی اخوان، مدل V8، دارای طراحی منحصر به فردی می باشد و وجود لبه های آینه ای در کنار نمای شیشه ای مشکی، این محصول را بسیار خاص و زیبا نموده است و موجب سازگاری این محصول با هر نوع دکوراسیونی شده است. این اجاق گاز دارای ۵ شعله پخش کن از جنس چدن و همچنین دارای وک می باشد و همچون دیگر اجاق گازهای اخوان، به گونه ای ظریف و کاربردی طراحی شده است. اجاق گاز مدل V8 دارای ابعاد ۸۶ در ۵۰ سانتی متر می باشد و به راحتی در انواع آشپزخانه ها، با ابعاد گوناگون، مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت همگان را جلب می نماید.گاز صفحه ای اخوان مدل V8 ونوس با صفحه شیشه ای مشکی رنگ با لبه آینه ای از جنس مرغوب که ضد ضربه و ضد خش می باشد به تولید می رسد و امکان آشپزی راحت تر را برای افراد فراهم می سازد.جنس ساخت این گاز به گونه ای است که تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز را بدون این که کوچکترین کثیفی و لک بر روی صفحه شیشه ای باقی بماند برای خانم های خانه دار امکان پذیر کرده است. در ساختار این گاز صفحه ای از ۵ شعله پخش کن در اندازه های متفاوت با جنس چدن مرغوب استفاده شده که برای مدت زمان طولانی زیبایی ظاهری اجاق گاز را حفظ کرده و طبخ چندین غذای خوشمزه را فراهم می سازد. از مهم ترین ویژگی های اجاق گاز اخوان، مدل V8، اجزای به کار رفته در آن می باشند که همگی از برند Sabaf  ایتالیا هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. از دیگر ویژگی های فنی این محصول، می توان به بازده ی سوخت آن اشاره کرد که ۲۵ درصد بیشتر از حد استاندارد است و ضمن کاهش زمان پخت مواد غذایی و سرعت بخشیدن به جوش آب، آلایندگی کمتری نیز دارد و منو اکسید کربن تولید شده را، ۴۹ درصد کاهش می دهد. شعله پخش کن های این محصول، به گونه ای ثابت و محکم بر روی اجاق گاز قرار گرفته اند و از ایمنی بالایی برخوردارند و به راحتی از جای خود تکان نمی خورند. راندمان احتراق بالای این اجاق گاز موجب صرفه جویی در میزان مصرف انرژی، حرارت و گرما می گردد. علاوه بر این تاثیر بسزایی در پاکیزه ماندن محیط آشپزخانه و فضای اطراف آن دارد. به منظور افزایش ایمنی در ساختار گاز صفحه ای اخوان مدل v8 تمامی شعله پخش کن های آن دارای قفل و بست می باشد که موجب ثابت ماندن شعله می گردد و سهولت در انجام کارهای روزمره و آشپزی را برای افراد فراهم می سازد.وجود ترموکوبل و فندک که به منظور روشن و خاموش کردن آن تعبیه شده است موجب سهولت در انجام کارهای روزمره و فراهم کردن آسایش افراد خانواده می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *