بررسی ویژگی‌های شیرآلات دوکاره سیلاب

قبل از پرداختن به بررسی ویژگی‌های شیرآلات دوکاره، در ابتدا به این موضوع بپردازیم که شیرآلات دوکاره چیست؟

با محبوبیت بیشتر شیرآلات آشپزخانه که قادر به فیلترکردن آب هستند، برخی از مشتریان هنوز ترجیح می‌دهند که طرح شیر بیشتر شبیه شیرآلات استاندارد باشد. با پیشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان قادر به ساخت شیر ​​آلات دوکاره سیلاب برای آشپزخانه با اهرم دوقلو هستند که اهرم سرد می‌تواند آب سرد استاندارد یا فیلتر شده را پخش کند.

این نوع شیرآلات برای حذف هرگونه آلودگی نامطلوب مانند کلر و رسوب به منظور بهبود طعم، بو و ظاهر کلی آب، بدون حذف مواد معدنی مفید و فلورایدها طراحی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی‌های این شیرآلات محبوب بپردازیم.

شیرآلات دوکاره سیلاب چیست؟

امروزه استفاده از شیرآلات دوکاره در بین مردم، محبوب شده است، به این دلیل که این شیرها، آب سالم و تصفیه شده  و آب لوله کشی را از یک شیر ظرفشویی در دسترس قرار می‌دهند.

بررسی ویژگی‌های شیرآلات دوکاره اخوان

امروزه استفاده از شیرآلات دوکاره سیلاب، برای مناطقی که کیفیت آب شرب آن منطقه پایین است، انتخاب مناسبی می‌باشد، زیرا یک خروجی این شیرآلات آب سالم و تصفیه شده است و خروجی دیگر آب لوله‌کشی شهری است که از آن برای شستن ظروف استفاده می‌نمایند.

انواع شیرآلات دوکاره سیلاب

  • شیرآلات دوکاره شاوری
  • شیرآلات دوکاره فنری
  • شیرآلات دوکاره طلایی
  • شیرآلات دوکاره سفید
  • شیرآلات دوکاره لمسی

شیرآلات دوکاره شاوری

این شیرآلات، درون لوله شیر دارای شیلنگ می‌باشد که با کشیدن سر شیر، شیلنگ از قلاف خود خارج می‌شود و امکان استفاده از شیر در جهات مختلف را فراهم می‌کند.

شیرآلات دوکاره فنری

شیرآلات دوکاره فنری، مانند شیرآلات شیلنگ دار است با این تفاوت که در قسمت سر شیر تا نصف بدنه شیر از فنر تشکیل شده که با کشیدن سر شیر فنر آزاد می‌شود و امکان استفاده از آب در جهات مختلف را فراهم می‌کند.

شیرآلات دوکاره طلایی

امروزه با مدرن شدن تجهیزات خانه و آشپزخانه، استفاده از شیرآلات با رنگ طلائی هم رواج پیدا کرده است،برای رضایت مشتریان، شیرآلات دوکاره سیلاب، محصولات خود را با دو رنگ استیل و طلائی در بازار عرضه می‌کند.

شیرآلات دوکاره لمسی 

شیرآلات دوکاره لمسی این امکان را به کاربر می‌دهد که شیر آب را فقط با لمس بدنه یا دهانه آب وصل و قطع کند. بنابراین راه مناسبی برای جلوگیری از آلودگی شیر در برابر تماس با دست‌های آلوده می‌باشد، زیرا می‌توانید برای کنترل آب فقط مچ دست یا ساعد خود را روی دهانه لمس کنید. این نوع شیرها برای کودکانی که دستشان به دسته شیر نمی‌رسد مناسب است زیرا با لمس دهانه شیرآب یا لمس بدنه می‌توانند از شیر آب استفاده نمایند.

طراحی شیرآلات دوکاره ( چندمنظوره) 

کیفیت ساخت: شیرآلات آشپزخانه از ریخته‌گری برنجی با خلوص بالا ساخته شده است، در برابر خوردگی و کدر شدن مقاوم است و برای آشپزخانه مدرن ایده آل می‌باشد.

فن‌آوری بدون قطره: شیرهای سرامیکی دیسکی با هوادهی و کارایی بالا از استانداردهای طول عمر صنعت فراتر رفته و عملکرد با دوام یک عمر را تضمین می‌کند.

اثر چندمنظوره خروجی آب: چند منظوره بودن شیرآلات مدرن شامل مواردی مثل: تنظیم اسپری STREAM ، SPRAY ، PAUSE-3 برای نیازهای مختلف، جریان برای پر کردن آب، اسپری برای شستشو، مکث برای جلوگیری از پاشیدن در حالت چند کار، شیلنگ انعطاف‌پذیر و … می‌باشد.

عملکرد آسان: شیرآلات دوکاره سیلاب با طراحی راحت دسته تک با خروجی چرخشی ۳۶۰ درجه به گونه‌ای طراحی شده است که دمای آب و حجم جریان را به راحتی کنترل می‌کند، در حالی که دسترسی کامل به شستشو برای سینک‌های یک یا دو آشپزخانه را نیز فراهم می‌کند.

مونتاژ آسان: شیلنگ‌های انعطاف‌پذیر، آب گرم و سرد را شامل می‌شود. تمام سخت‌افزارها و تجهیزاتی که برای نصب مورد نیاز است همراه با شیر آشپزخانه موجود می‌باشد.

نحوه انتخاب شیرآلات دوکاره برای آشپزخانه

شیرهای آشپزخانه از سخت‌ترین وسایل خانه شما هستند. در کنار سینک آشپزخانه، شیر آب چندین بار در روز مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید از دوام و اطمینان کافی برخوردار باشد تا سالها خدمات بدون نگرانی به شما ارائه دهند.

برای انتخاب شیرآلات مناسب آشپزخانه خود، اول باید در نظر بگیرید که آیا شما آشپزخانه خود را بازسازی می‌کنید و وسایل مدرن را می‌خواهید استفاده کنید یا فقط به دنبال جایگزینی برای شیر آب آشپزخانه قدیمی خود هستید؟

پاسخ به این سوال بخش مهمی از انتخاب شما را مشخص می‌کند. زیرا شیر آب مناسب آشپزخانه شما باید جذاب و متناسب با دکوراسیون باشد. طراحی شیرآلات دوکاره سیلاب ساده و زیباست به‌ گونه‌ای که به راحتی با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود.

نکاتی که باید قبل از انتخاب شیرآلات دوکاره سیلاب در نظر داشته باشید

اگر شما سینک ظرفشویی دارید و فقط می‌خواهید شیر آب مناسب را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که با سینک ظرفشویی شما مطابقت داشته باشد،  سینک ظرفشویی همچنین باید دارای سوراخ‌های کافی برای قرار دادن شیر آب انتخابی شما باشد. اگر شیر آب شما به گونه‌ای است که روی سطح میز نصب می‌شود، هر دو دستگاه باید با میز پیشخوان مطابقت داشته باشند.

اندازه شیرآب انتخابی شما باید با سایز سینک متناسب باشد، بهتر است سینک ظرفشویی بزرگتر از شیرآب باشد.

اگر می‌خواهید سینک ظرفشویی و شیرآب را باهم خریداری کنید، بهتر است اول شیرآلات را انتخاب نمایید تا برای نصب بر روی سینک به مشکل نخورید.

انتخاب شیرآب تصفیه دار، تصفیه آب آشپزخانه می‌تواند به مراقبت از طعم و خلوص آب کمک کند. این نوع شیرها همراه با سیستم تصفیه آب، معمولاً با استفاده از  یک کارتریج فیلتر که در زیر سینک نصب می‌شود، کار می‌کنند. آنها طوری طراحی شده اند که با واحدهای فیلتر سازگار باشند. بنابراین انتخاب شیرآلات دوکاره سیلاب،  به شما کمک می‌کند تا آب تصفیه شده در خانه داشته باشید.

شیرآلات دوکاره سیلاب پاسخگوی نیاز مشتریان 

امروزه با پایین آمدن کیفیت آب شهری، استفاده از شیرآلات دوکاره یا چندمنظوره به دلیل داشتن فیلتر تصفیه آب، بین مردم رواج داشته است، شیرآلات دوکاره سیلاب با طراحی مدرن در سه طرح، شاوری، فنری و معمولی که در بین مشتریان بسیار پرکاربرد هستند،  توانسته است پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز خود باشد. همچنین این شیرآلات هرگونه آلودگی نامطلوب مانند کلر و رسوب در آب را با استفاده از فیلترهای تصفیه‌ای که دارند، از آب مصرفی خانه‌ها حذف می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *