بررسی جا شوینده اخوان

در آشپزخانه انواع مواد شوینده و پودر‌های شستشو، انواع ضدعفونی‌کننده‌ها و … نگهداری می‌شود، همچنین با وجود زندگی آپارتمان‌نشینی امروزه، دغدغه اکثر خانم‌ها، کمبود جا در فضای منزل است، بخصوص کمبود جا در فضای آشپزخانه، یکی از مشکلات خانم‌های آپارتمان‌نشین می‌باشد.

شما با استفاده از محصولات کاربردی و نوین می‌توانید حتی از فضا‌های کوچک در آشپزخانه نیز به‌خوبی استفاده نمایید. یکی از محصولاتی که به شما در کمبود فضا کمک می‌کند، استفاده از جا شوینده می‌باشد، برند اخوان با تولید محصولی جدید به نام جا شوینده اخوان با امکان آویز شدن از درب کابینت، فضای مناسبی برای قراردادن شوینده‌ها در آشپزخانه و هرجایی که به آن احتیاج دارید، برای شما فراهم می‌کند.

معرفی جاشوینده اخوان 

مرتب بودن فضای داخل کابینت از دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار است، علاوه‌برآن، اگر از فضای داخل کابینت به طور صحیح استفاده شود، بسیاری از وسایل را می‌توان در آن نگهداری کرد و دیگر از کمبود جا رنج نخواهید برد.

 یکی از محصولاتی که به همین منظور ساخته و روانه بازار شده است، جا شوینده اخوان می‌باشد، این وسیله بسیار کاربردی، به‌صورت ریلی و در ابعاد مختلف برای قرارگرفتن در کابینت تعبیه شده است.

در واقع جا شوینده، سبدی است که در داخل درب کابینت قرار می‌گیرد و برای نصب آن باید ریل آن را از کناره به درب کابینت پیچ کنید و سپس جا شوینده را بر روی ریل قرار دهید.

بررسی جا شوینده اخوان

جنس جاشوینده اخوان از چیست؟

جنس این محصول از فلز است که با پوشش کروم آبکاری شده است تا در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم باشد، همچنین براقی این سبد، زیبایی بی‌نظیری به آشپزخانه شما می‌دهد و رنگ نقره‌ای آن باعث می‌شود با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ شود.

همچنین بدنه جاشوینده ریلی نیز از فلز می‌باشد و ریل‌های آن از نوع ساچمه‌ای هستند تا برای جابجایی روی درب کابینت، به راحتی بتوان آن‌ها را حرکت داد.

کاربرد جاشوینده اخوان در عمق کم

شاید برایتان پیش‌آمده باشد که بخواهید مواد شوینده را در داخل کابینت قرار دهید و به دلیل عمق کم آن، نتوانستید این کار را انجام دهید، برند اخوان با تولید جا شوینده‌هایی با ارتفاع ۴۹ و عرض ۵٫۱۶ و طول ۵٫۴۱ این مشکل را برای شما حل کرده است و با تولید این محصول، به نظم‌دهی کابینت شما و ایجاد دسترسی راحت به مواد شوینده به طور چشمگیری کمک کرده است.

جا شوینده با استیل روکش دار

با استفاده از جا شوینده با استیل روکش‌دار، می‌توانید انواع مواد شوینده و پودر‌های ماشینی و دستی خود را در آن نگهداری کنید، این محصول را به شکل مستطیلی طراحی کرده‌اند که علاوه بر نگهداری مواد شوینده، شما بتوانید مواد دیگر را نیز در آن نگهداری کنید و به نظم‌دهی آشپزخانه خود کمک کنید، بهتر است برای منظم و مرتب بودن ظاهر آشپزخانه، جا شوینده اخوان را در قسمت داخلی کابین جاسازی کنید و همان‌طور که گفته شد با آویزان کردن به درب کابینت می‌توانید مواد شوینده را در آن قرار دهید.

لازم به ذکر است که این محصول با آویزان شدن از درب کابینت، هیچ آسیبی به‌ظاهر درب کابینت وارد نکرده و همچنین هیچ‌گونه خط‌وخش ناشی از این محصول را بر روی درب کابینت مشاهده نخواهید کرد.

بهترین مکان برای استفاده از جا شوینده

مکان مناسب برای استفاده از جا شوینده، کابینت زیر سینک ظرف‌شویی می‌باشد، فضای خالی موجود در این کابینت، معمولاً جای سطل زباله و مواد شوینده می‌باشد اما برای منظم نمودن داخل کابینت و یا استفاده بهینه از فضا بهتر است از جا شوینده اخوان در قسمت داخلی کابینت استفاده نمایید تا هم با باز شدن درب کابینت شاهد نظم داخل آن باشید و همچنین از فضای بیشتری برای نگهداری مواد شوینده استفاده نمایید.

انواع جا شوینده اخوان

جا شوینده در ابعاد و اندازه‌های مختلف در بازار موجود می‌باشند. از انواع جا شوینده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جا شوینده آویز دار
  2. جا شوینده ریلی

ویژگی جا شوینده آویز دار

  • شیک و زیبا
  • دارای گیره آویز
  • قابل نصب بر روی انواع کابینت
  • نصب آسان
  • نگهدارنده مناسب برای مواد شوینده
  • جنس فلز
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • استحکام خوب
  • نظم‌دهنده و ایجاد فضای بیشتر در داخل کابینت

ویژگی جا شوینده ریلی

جا شوینده اخوان از نوع ریلی، شامل دوطبقه می‌باشد که باید برای نصب ریل آن را به درب کابینت پیچ کنید و بعد طبقه‌ها را بر روی ریل قرار دهید، طبقه بالایی با ارتفاع کمتر در نظر گرفته شده است تا برای مواد شوینده با ارتفاع کم مناسب باشد و طبقه زیرین ارتفاع بلندتری دارد تا شیشه‌های شوینده‌ای که ارتفاع بیشتری دارند را در این طبقه قرار دهید.

جنس این جا شوینده محبوب، از نوع فلز با پوشش کروم می‌باشد، بنابراین در برابر رطوبت مقاوم است. همچنین جنس ریل این محصول از نوع ساچمه‌ای می‌باشد و روان بوده پس می‌توانید به‌راحتی آن را در داخل کابینت جابه‌جا کنید.

طراحی جا شوینده ریلی به‌صورت دوطبقه می‌باشد و هر طبقه دارای دیواره‌های کوتاه است که از افتادن مواد شوینده در هنگام حرکت‌دادن روی ریل، جلوگیری می‌کند.

همچنین جا شوینده ریلی چندمنظوره هم در بازار موجود می‌باشد که هر طبقه به‌صورت جداگانه و با استفاده از ریل‌های ساچمه‌ای حرکت می‌کنند، در نتیجه اگر شما به دنبال وسیله‌ای جمع‌وجور و شکیل برای فضای داخلی کابینت خود هستید ما به شما جا شوینده چندمنظوره را پیشنهاد می‌کنیم.

نحوه نصب آسان جا شوینده در داخل کابینت

نصب جا شوینده در داخل کابینت خیلی آسان است، برای نصب جا شوینده آویز دار، گیره آویز آن را بر درب کابینت قرار داده و به همین راحتی می‌توانید مواد شوینده را داخل آن قرار دهید.

همچنین برای نصب جا شوینده ریلی، در ابتدا دو ریل ساچمه‌ای در کف کابینت پیچ می‌شود و سپس سبد روی آن سوار می‌شود، بعد از نصب به‌راحتی جا شوینده بر روی ریل حرکت می‌کند و می‌توانید از آن برای نگهداری مواد شوینده استفاده کنید.

با جا شوینده اخوان استفاده از فضایی مرتب و بهینه را تجربه کنید

در این مبحث به بررسی جا شوینده‌های موجود در بازار پرداخته شد، همچنین با وجود این محصول بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار که با کمبود فضا مواجه هستند، حل می‌شود.

همچنین جا شوینده اخوان با استفاده بهینه از فضای داخل کابینت، نظم خاصی به داخل کابینت می‌بخشد و با داشتن روکش کروم در برابر رطوبت مقاوم است، پس اگر شما از این محصول در کابینت زیر سینک ظرف‌شویی استفاده می‌کنید، نگران آب خوردگی این محصول نباشید.

در صورت تمایل میتوانید این محصول به صورت اورجینال و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *