خرید از نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی

خلاصه محتوا: همان طور که می‌دانید از جمله مزایایی که با خرید از نمایندگی‌های مجاز تجهیزات آشپزخانه در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد می‌توان به نصب و راه اندازی توسط کارشناسان مربوطه، ارائه و امضای ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و غیره اشاره کرد. ساکنین شمال غرب کشور می‌توانند تجهیزات آشپزخانه مورد نظر خود را از نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی خریداری نمایند.

معرفی نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی

نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی نمایندگی انحصاری محصولات اخوان در شمال غرب کشور است. همان طور که می‌دانید محصولات اخوان دارای کیفیت عالی بوده و بیش از ۵۰ سال است توسط مصرف کنندگان خریداری شده و توانسته رضایت آنها را به طور کامل کسب کند. از مهم‌ترین عوامل موفقیت این مجموعه تولیدی توجه به سلیقه مشتری و کسب رضایت مصرف کننده با ارائه بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت‌ها است.

ساکنین آذربایجان شرقی به راحتی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی به خرید تجهیزات آشپزخانه مورد نیاز خود بپردازند. از جمله محصولاتی که در این نمایندگی به مشتریان عزیز عرضه می‌شود می‌توان به انواع شیرآلات اخوان، فر توکار اخوان، گاز فر اخوان، گاز صفحه‌ای اخوان، انواع سینک ظرفشویی و هود اخوان اشاره کرد. از جمله مزایایی که این شعبه در اختیار مشتریان خود قرار داده است می‌توان به امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری اشاره کرد.

محصولات موجود در نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی

نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی ارائه دهنده به روز ترین و جدیدترین محصولات تولید شده توسط مجموعه تولیدی اخوان است. از جمله محصولاتی که در این مجموعه به مشتریان عزیز ارائه می‌شود می‌توان به انواع هود اخوان اشاره کرد. نسل جدید هودهای اخوان مجهز به حسگرهایی بوده که حرکت دست را شناسایی کرده و با اشاره دست روشن و خاموش می‌شوند. در ساخت این محصول از جدیدترین تکنولوژی موجود استفاده شده است. نسل قبلی هودها دارای صفحه نمایشگر لمسی بوده و هیچ گونه کلیدی روی آن ها تعبیه نشده بود.

حذف کلیدها از روی صفحه هود در زیبایی ظاهری آن بسیار مؤثر بوده و ظاهر آنها را بسیار مدرن کرده است. همچنین هود اخوان در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای تولید شده و به فروش می‌رسند. این رنگ‌ها از پر فروش ترین رنگ‌های موجود برای تجهیزات آشپزخانه هستند.

از دیگر محصولاتی که نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی به مشتریان خود عرضه می‌کند می‌توان به انواع سینک اخوان اشاره کرد. سینک‌های اخوان در انواع توکار، روکار، زیر کورینی و غیره تولید می‌شوند. همچنین این سینک‌ها با توجه به اندازه مورد نیاز مصرف کننده در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. تعداد سینی‌ها و تعداد لگن‌ها تعیین کننده ابعاد این سینک‌ها می‌باشند. همچنین هر چه تعداد سینی‌ها و لگن‌ها بیشتر باشد سینک ظرفشویی کاربردی‌تر بوده و شست و شوی ظروف و مواد غذایی با اندازه‌های مختلف در آن آسان‌تر خواهد بود.

خرید از نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی

فر اخوان هم یکی دیگر از محصولات موجود در نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی است. این فرها به صورت توکار نصب می‌شوند و در رنگ‌های سفید، مشکی و استیل یا نقره‌ای تولید می‌شوند. گاز اخوان در کنار فر اخوان می‌تواند انجام فرآیند پخت غذاهای مختلف ایرانی و غیر ایرانی را سرعت بخشد. گازهای اخوان با تعداد شعله‌های مختلف به صورت رومیزی تولید می‌شوند. این گازها در جنس‌های استیل و شیشه‌ای موجود بوده و با رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای زینت بخش آشپزخانه شما خواهند بود.

گاز فر اخوان برای افرادی که به اجاق گازهای مبله علاقه مند هستند مناسب بوده و نسبت به گازهای رومیزی یا صفحه‌ای دارای کاربرد بیشتری هستند. در قسمت زیرین این اجاق گازها فر تعبیه شده است که پخت کیک، شیرینی، گریل کردن، جوجه و غیره را در آن امکان پذیر می‌کند. در نسل جدید گازهای مبله اخوان یک عدد تایمر لمسی برای انجام تنظیمات پخت قرار داده شده است. بدین منظور می‌توانید مدت زمان مشخصی را در آن وارد کرده و غذا را رها کنید. گاز در مدت زمان تعیین شده قطع شده و شعله خاموش می‌شود.

از دیگر محصولات نمایندگی اخوان در آذربایجان شرقی انواع هود اخوان است. از این جمله می‌توان به هود شومینه­ای و هود مخفی اخوان اشاره کرد. هود آشپزخانه علاوه بر اینکه به منظور تهویه هوای آشپزخانه و خروج بوی غذا و ذرات روغن مورد استفاده قرار می­گیرد، بر افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز تأثیر بسیار زیادی دارد.

خرید غیر حضوری محصولات اخوان از نمایندگی آن در آذربایجان شرقی

متقاضیان خرید تجهیزات آشپزخانه اخوان به منظور کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان می‌توانند به صورت غیر حضوری به سامانه اینترنتی این مجموعه به نشانی www.akhavantabriz.ir مراجعه نمایند. امکان خرید با چک و همچنین خرید با استفاده از کارت‌های اعتباری نیز از جمله امکاناتی است که این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *