لوازم آشپزخانه تبریز شامل چه لوازمی هستند؟

شرکت اخوان تبریز از آن دسته از شرکت هایی است که لوازم های خانگی با کیفیت بالا تولید می کند. تمام لوازم آشپزخانه تبریز دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش هستند تا بعد ها دچار مشکل نشوید. لوازم آشپزخانه تبریز کیفیت و تنوع بسیار زیادی دارد و به دلیل رضایت زیاد مشتریان طرفداران زیادی پیدا کرده است و یک برند معروف در ایران و حتی سر تا سر دنیا است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا در مورد محصولات برند اخوان تبریز بیشتر صحبت کنیم.

لوازم آشپزخانه تبریز

برند تبریز محصولات زیادی دارد این محصولات عبارت است از:

شیرآلات تبریز

شرکت اخوان تبریز بهترین شرکت در زمینه شیرآلات مخصوص آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی است که این محصولات را با کیفیت و عملکرد بسیار بالا تولید و روانه بازار می کند. شیرآلاتی که شرکت اخوان تبریز تولید می کند بسیار درخشان و زیبا هستند و با استفاده طولانی و در مجاورت آب دچار تغییر رنگ یا زنگ زدگی نمی شوند.  تمیز کردن این شیرآلات بسیار راحت و آسان بوده و بعد تمیز کردن مثل روز اول درخشان و براق می شوند و می توانید از پاکیزگی آن لذت ببرید. قطعاتی که در ساخت شیرآلات اخوان تبریز استفاده می شود اسپانیایی بوده و توسط نیکل آبکاری شده اند. به همین دلیل کیفیت این قطعات بسیار بالا و خوب بوده و عمر و عملکرد بالایی دارند.

لوازم آشپزخانه تبریز شامل چه لوازمی هستند؟

شیرآلات اخوان تبریز از نظر زیبایی و از نظر فنی دارای همه ی ایده آل ها است و استفاده از آن در منزل، رضایت و آسایش را برایتان به وجود می آورد. از آنجایی که شیرآلات اخوان تبریز تنوع و مدل های زیادی دارد به راحتی می توانید طبق سلیقه خود و همچنین مقدار هزینه ای میخواهید کنید بهترین گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

هود اخوان

هود اخوان یکی دیگر از لوازم آشپزخانه تبریز محسوب می شود. هود هایی که در شرکت اخوان تبریز تولید می شوند از نظر زیبایی و همچنین کیفیت منحصر به فرد هستند. هود های اخوان تنوع و مدل های زیادی دارند و هر هود با توجه به کارایی و ویژگی های خود به مدل های مختلفی دسته بندی می شوند. هود های تولید شده توسط این شرکت قدرت مکش بسیار بالایی دارند و همچنین بسیار کم سر و صدا هستند و روشن ماندن آن به مدت طولانی افراد داخل منزل را اذیت نمی کند.

قسمت بیرونی و بدنه این هود ها از جنس و کیفیت بالایی برخوردار است و از آنجایی که قدرت مکش بالایی دارد نمی گذارد در حین آشپزی دود و یا ذرات در داخل آشپزخانه پخش شود و قبل از پخش دود آن را سریع جذب می کند. این هود ها دارای فیلتر هستند و بعد از کثیف شدن می توانید به راحتی آن را بشویید و آلودگی را از سطح آن پاک کنید، پس اصلا نگران کثیفی فیلتر هود اخوان نباشید.

هود های اخوان تبریز در مدل های مختلف و با کیفیتی فوق العاده تولید و به فروش می رسند. این مدل ها عبارت است از هود زیر کابینتی، هود شومینه ای، هود مورب، هود مخفی. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و همچنین دکوراسیون آشپزخانه منزلتان هود مد نظرتان را انتخاب کنید؛ زیرا همانطور که گفتیم این هود ها تنوع زیادی در رنگ و مدل دارند. طراحی و رنگ بندی این هود ها در رنگ های نقره ای، مشکی، سفید می باشد و با انتخاب آن می توانید آشپزخانه خود را شیک و زیبا کنید.

گاز اخوان

یکی از بهترین لوازم آشپزخانه تبریز اجاق گاز است که با کیفیت و استاندارد، تولید و به دست خریداران می رسد. گاز های تولید شده در شرکت اخوان دارای مدل ها و تنوع بسیار بالایی است. گاز هایی که در این شرکت تولید می شود عبارتند از: گاز رو میزی، گاز صفحه ای، گاز مبله یا ایستاده و گاز فردار که هر کدام از این گاز ها قابلیت و مزایای خود را دارند.

اجاق گاز یکی از اصلی ترین و مهم ترین  لوازم منزل محسوب می شود که توسط آن می توان غذا درست کرد. بنابراین باید در انتخاب آن دقت بالایی داشته باشید. اجاق گاز های اخوان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین توان شعله های آن بالا است و می توانید به راحتی روی آن غذای مورد علاقه تان را بپزید. همچنین گاز های اخوان به دلیل وجود ترموکوپل  در آن ها از امنیت بالایی برخوردار هستند زیرا ترموکوپل قطعه ای است که اگر شعله گاز به طور ناگهانی خاموش شود، گاز را قطع می کند و از بروز آتش سوزی و هر گونه سانحه جلوگیری می کند‌.

گاز صفحه ای اخوان یک کار بسیار زیبا و با کلاسی محسوب می شود و نقش خیلی مهمی دکوراسیون آشپزخانه شما دارد. نصب این گاز بر روی کابینت هم آشپزخانه را شیک می کند و هم به کابینت جلوه زیبایی می دهد.

سینک اخوان

یکی از بهترین سینک های ظرفشویی، سینک اخوان تبریز است که زیبایی و کارایی بسیار بالایی دارد. سینک هایی که در این شرکت تولید می شود تنوع زیادی دارد. تنوع این سینک ها شامل سینک تو کار، سینک روکار و سینک صفحه ای است که با کیفیت بالایی به دست مشتری می رسد. جنس این سینک ها از گرانیت، شیشه و استیل است و هر کدام مزایای مختص به خود را دارد.

هدف ما از این مطلب این بود که شما را با لوازم آشپزخانه تبریز، ویژگی ها و مزایای آن آشنا کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در رابطه با برند ایرانی اخوان تبریز که یکی از بهترین برند ها است به شما داده باشیم‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *