بررسی جا پیاز سیب زمینی درج

همه ما آشپزخانه داریم و همه ما غذا می‌خوریم، اما همه نمی‌توانیم در مورد اینکه کجا و چگونه آن غذا و مواد غذایی را نگهداری کنیم، به تفاهم برسیم تا از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

پیاز، سیر و سیب‌زمینی اغلب در کیسه‌های بزرگ عرضه می‌شوند و فقط از یک یا دو عدد در یک‌زمان استفاده می‌کنید. سپس، بقیه آن‌ها باقی می‌مانند که اگر جای مناسبی نگهداری نشوند، کپک می‌زنند، تغییر رنگ می‌دهند و غیر قابل خوردن می‌شوند.

قطعاً شما نیز مانند اکثر مردم، در وضعیت بدی اقتصادی، نمی‌توانید به طور مرتب خرید کنید و دوست دارید از مواد غذایی خریداری شده، نگهداری کنید تا از خراب‌شدن آن‌ها جلوگیری کنید.

یکی از این مواد خوراکی سیب‌زمینی و پیاز است که معمولاً در اکثر غذا‌ها استفاده می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی جا پیاز سیب زمینی درج، سبدی برای نگهداری بهتر این دو نوع ماده حیاتی در خانه آشنا شویم.

نکاتی برای نگهداری سیب زمینی و پیاز در جا پیاز سیب‌زمینی درج

اگر دوست دارید سیب‌زمینی، پیاز و سیر خود را به صورت عمده بخرید اما از یافتن آن‌ها در کشو‌های خود خسته شده‌اید، نکات زیر را رعایت کنید تا به‌این‌ترتیب همیشه بتوانید آن‌ها را برای غذا‌های موردعلاقه خود در دست داشته باشید.

  • بعد از تهیه جا پیاز سیب زمینی درج، یک اشتباه ساده که اغلب انجام می‌شود، این است که تمام محصولات خود را در یک طبقه از سبد میریزند. سیب‌زمینی و پیاز را نباید با هم مخلوط کنید. وقتی با هم ترکیب شوند، گاز‌های چربی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند که هر دوی این غذا‌های مفید و خوشمزه سریع‌تر خراب شوند. علاوه بر این سیب‌زمینی نباید در یخچال نگهداری شود.
  • از کیسه‌های پارچه‌ای مخصوص محصولات تولید شده که نیاز به هوا دارند مانند پیاز و سیب‌زمینی در سبد استفاده کنید.
  • اگر هزینه خرید جا پیاز سیب‌زمینی ندارید، می‌توانید این مواد را در یک کیسه کاغذی نگهداری کنید.
  • محل قرارگیری جا پیاز سیب زمینی درج نیز در ماندگاری این محصولات اهمیت دارد، سیب‌زمینی و پیاز را باید در جای خنک و تاریک نگهداری کنید.

چگونه پیاز و سیب زمینی را در یک آشپزخانه کوچک نگهداری کنیم؟

یکی از دغدغه‌های بانوان، به‌ویژه خانم‌های جوان که در آپارتمان زندگی می‌کنند و از فضای کوچک رنج می‌برند، کمبود فضا در آشپزخانه، برای نگهداری از مواد غذایی نظیر پیاز و سیب‌زمینی می‌باشد، برند درج به‌تازگی محصولی را روانه بازار کرده است که با قرارگرفتن در فضای داخل کابینت هم به مرتب بودن فضای داخلی کابینت کمک می‌کند و هم این مواد غذایی را برای شما در دسترس قرار می‌دهد.

جا پیاز سیب زمینی درج، در دو نوع ریلی و آویز دار به‌تازگی در بازار موجود می‌باشند که به‌راحتی بر روی درب داخلی کابینت متصل می‌شوند و محل تاریک و مناسبی برای نگهداری سیب‌زمینی و پیاز موجود در آشپزخانه شما می‌باشد.

در ادامه دیگر ویژگی این جا پیاز و سیب‌زمینی محبوب را بررسی می‌کنیم.

راهنمای خرید جا پیاز سیب زمینی درج

آشپزخانه مکانی است که دکوراسیون آن بر زیبایی خانه تأثیر می‌گذارد، اگر شما از جمله افرادی هستید که به دکوراسیون خانه و همچنین آشپزخانه اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است از وسایل مدرن و امروزی استفاده کنید تا زیبایی آشپزخانه شما دوچندان شود.

جا پیاز سیب زمینی، از جمله وسایلی است که برای یک آشپزخانه ضروری است زیرا پیاز و سیب‌زمینی جزء مواد غذایی ضروری است که در اکثر غذا‌ها استفاده می‌شود بنابراین شما تقریباً هر روز به آن احتیاج دارید.

جا پیاز سیب زمینی درج در طرح‌های مختلف چوبی، استیل، پلاستیکی و … در بازار وجود دارد که شما باتوجه‌به دکوراسیون خود می‌توانید یکی از طرح‌ها را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی انواع مدل‌های مختلف این محصول می‌پردازیم.

نکاتی که باید در خرید جا پیاز سیب زمینی به آن‌ها توجه کنید

در ادامه به بررسی نکاتی درباره خرید این محصول می‌پردازیم.

  • ابعاد: برای خرید سبد نگهداری پیاز و سیب‌زمینی باید به ابعاد آن توجه داشته باشید، این محصول در مدل‌های مختلف در بازار موجود است که شما باتوجه‌به سلیقه و همچنین دکوراسیون آشپزخانه خود، می‌توانید یک مدل را انتخاب نمایید.
  • جنس بدنه: جا پیاز سیب‌زمینی با بدنه استیل، چوبی، پلاستیکی، حصیری و … موجود است که همان‌طور که می‌دانید جنس بدنه بر روی وزن پایه تأثیر می‌گذارد، همچنین سبد انتخابی شما باید با وسایل آشپزخانه هماهنگ باشد.
  • تعداد طبقات: انتخاب چندطبقه بودن جا پیاز سیب زمینی درج کاملاً بستگی به نوع استفاده و همین‌طور سلیقه شما دارد ولی باید توجه داشته باشید که حداقل باید از دوطبقه برخوردار باشد، زیرا یک طبقه برای نگهداری سیب‌زمینی است و طبقه دیگر برای نگهداری پیاز.
  • پایه و طراحی آن: در بازار سبد‌هایی موجود است که یا پایه ندارد یا پایه دارد ولی چرخ ندارد و مورد دیگر اینکه پایه‌های آن چرخ‌دار است، انتخاب این مورد هم کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد ولی اگر دوست دارید که هرچند وقت یکبار دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید، بهتر است از نوع پایه چرخ‌دار این محصول استفاده نمایید تا حمل راحتی داشته باشد.
  • نحوه قرارگیری: بعضی از سبد‌های نگهداری پیاز و سیب‌زمینی موجود در بازار به حالت ایستاده هستند، برخی دیگر به صورت ریلی و آویز دار هستند که در داخل کابینت قرار می‌گیرند.
  • قیمت: قبل از انتخاب نوع جا پیاز سیب زمینی درج، در ابتدا باید مقدار بودجه خود را تعیین نمایید تا در هنگام خرید بدانید به دنبال کدام مدل و با چه قیمتی باید باشید.

انواع جا پیاز سیب زمینی درج

جا پیاز سیب‌زمینی در انواع مختلف در بازار موجود می‌باشند که عبارت‌اند از:

  • چوبی
  • استیل
  • حصیری
  • پلاستیکی

جا پیاز سیب زمینی از نوع استیل

جاپیاز سیب‌زمینی از جنس استیل در دو نوع ریلی و آویز دار تولید شده است، نوع ریلی آن در داخل کابینت پیچ شده و سبد روی ریل قرار می‌گیرد و در آشپزخانه‌های کوچک، از فضای خالی کابیبنت به خوبی استفاده می‌شود.

مدل آویز دار آن نیز، دارای گیره است که آن هم بر روی درب کابینت قرار می‌گیرد که برای حفظ منظم بودن ظاهر آشپزخانه، بهتر است آن را در قسمت داخلی درب کابیت تعبیه کنید.

 خرید جا پیاز و سیب زمینی درج، یک وسیله کاربردی

جا پیاز سیب‌زمینی یکی از وسایلی است که برای زیبایی و منظم بودن آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است، امروزه با وضعیت اقتصادی پیش‌آمده، خیلی از خانواده‌ها توان خرید اضافه برای مواد غذایی مصرفی خود را ندارند، بنابراین باید به نگهداری مواد غذایی توجه ویژه داشته باشند تا از خراب‌شدن آن‌ها جلوگیری شود.

جا پیاز سیب زمینی درج از آن دسته محصولاتی است که به فکر خانواده‌ها بوده و محصولی را روانه بازار کرده است که علاوه بر زیبایی، در نگهداری موادغذایی از جمله سیب‌زمینی و پیاز که معمولاً هر روز استفاده می‌شود، محافظت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *