همه چیز درباره سینک اخوان

رعایت بهداشت در ساخت سینک اخوان

در این مطلب سعی داریم درباره سینک اخوان صحبت کنیم. پس اگر به دنبال خرید سینک ظرفشویی هستید بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. سینک ظرفشویی مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسیله در آشپزخانه به حساب می‌آید. استفاده از تکنولوژی‌های مختلف و به روز دنیا در منزل می‌تواند بر میزان کارایی و زیبایی دکوراسیون داخلی آن تأثیر گذاشته و آن را افزایش دهد.

همه چیز درباره سینک اخوان

سینک ظرفشویی به طور مستقیم با مواد غذایی در ارتباط بوده و رعایت نکات و استانداردهای بهداشتی در ساخت آن بسیار حائز اهمیت است. سینک اخوان از جمله سینک‌های ظرفشویی است که پروسه ساخت آن کاملاً با رعایت بهداشت انجام شده است و از مواد غیر استاندارد در ساخت آن استفاده نشده است. در ساخت سینک­های اخوان از ماشین آلات به روز بر اساس استانداردهای روز دنیا استفاده شده است.

بیش از نیم قرن تجربه و کسب رضایت مشتری

گروه تولیدی اخوان با سال‌ها تجربه در طراحی، تولید و ساخت انواع مختلف تجهیزات آشپزخانه از جمله سینک ظرفشویی توانسته با ارائه بالاترین کیفیت و معقول‌ترین قیمت رضایت مشتریان خود را در سراسر ایران کسب کند. به طوری که امروزه سینک اخوان به یکی از پر فروش­ترین و پر متقاضی­ترین برندهای ایرانی تبدیل شده است. رضایت مشتری تعیین کننده کیفیت بالای این محصولات است.

طراحی متفاوت و کاربردی

از جمله ویژگی‌های سینک اخوان می‌توان به طراحی متفاوت آن اشاره کرد. سینک‌های ظرفشویی اخوان در انواع توکار، روکار، زیر کورینی یا زیر کابینتی طراحی شده و به مشتریان عرضه می‌شوند. انتخاب هر یک از این سینک‌ها بر اساس علاقه و سلیقه شخصی و با توجه به نیاز و کاربرد آن ها انجام می‌شود. همچنین میزان فضایی که در آشپزخانه در اختیار است و نوع کابینت‌ها نیز در انتخاب نوع سینک و مدل آن تأثیر می‌گذارند.

تنوع جنس

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد استفاده از مواد اولیه متفاوت برای ساخت سینک اخوان است. بر این اساس سینک ظرفشویی اخوان در انواع استیل ضد زنگ، شیشه‌ای، رزین، گرانیتی و غیره تولید می‌شود. ضمن اینکه در ساخت این سینک‌ها به ضخامت ورقه و طراحی مناسب و اصولی نیز توجه شده است.

کاربردی بودن

از دیگر امتیازات سینک اخوان نسبت به نمونه‌های مشابه رعایت استاندارد در ضخامت و عمق لگن است. ضخامت ورق‌های به کار رفته در ساخت لگن تعیین کننده کیفیت آن است و با توجه به جنس استفاده شده در ساخت سینک متفاوت است. اما عمق لگن بر کاربردی بودن آن بسیار مؤثر است و بر اساس استانداردهای موجود این اندازه بین ۱۳ تا ۲۴ سانتی متر است. مقادیر کمتر می‌تواند میزان کارایی سینک را کاهش دهد. به طور مثال شست و شوی ظروف بزرگ مانند قابلمه‌ها در آن سخت خواهد بود.

تعداد لگن و سینی

از دیگر مواردی که بر میزان کارایی سینک‌های ظرفشویی اخوان تأثیر گذاشته است تعداد سینی‌ها و لگن‌هایی است که در طراحی و ساخت سینک اخوان در نظر گرفته شده است. با این کار سینک‌های ظرفشویی در انواع مختلف تک سینی، دو سینی، تک لگن، دو لگن، چند لگن و با سایز لگن‌های متفاوت طراحی و تولید شده‌اند. بر این اساس هر چه تعداد لگن‌ها و سینی‌ها بیشتر باشد میزان کارایی سینک بیشتر خواهد بود. البته انتخاب مدل مناسب با توجه به میزان فضای موجود در آشپزخانه انجام می‌شود.

اکسسوری جانبی

در طراحی دکوراسیون مدرن وجود اکسسوری کاربردی می‌تواند بر سرعت زندگی بیافزاید. به طور مثال در طراحی برخی از مدل‌های سینک‌های ظرفشویی اخوان به منظور افزایش کارایی آن ها از اکسسوری جانبی مانند تخته گوشت، سبد میوه، سبد ظرفشویی، جا مایعی و مواردی از این قبیل استفاده شده است. این کار علاوه بر افزایش کارایی به زیبایی بیشتر آن نیز کمک می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

در نهایت مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید تجهیزات مختلف آشپزخانه مانند سینک ظرفشویی حائز اهمیت است گارانتی و ضمانت محصولات می‌باشد. تجهیزات آشپزخانه اخوان از جمله سینک اخوان دارای ۱۰ سال گارانتی بوده و کیفیت کالا کاملاً تضمین می‌شود. علاوه بر این خدمات پس از فروش این محصولات نیز مادام العمر می‌باشد. این کار منحصر به فرد بودن و کیفیت کالا را در میان دیگر رقبا نشان می‌دهد.

سخن آخر

با توجه به مطالب گفته شده سینک اخوان در میان سینک‌های داخلی و خارجی دارای طرفداران بسیاری است. متقاضیان خرید این برند به راحتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب و با خیال آسوده خریداری نمایند. در این مطلب سعی شده به طور کامل به ویژگی‌های سینک­های اخوان پرداخته شود. امید است این مطلب بر میزان آگاهی شما افزوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *