سوپر مارکت یخچالی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که یخچالی به اندازه سوپر مارکت داشته باشید؟ (یا در اصطلاح سوپر مارکت یخچالی) یخچالی که هر وقت به سراغش می‌روید به اندازه کافی جا برای گذاشتن مواد مختلف داشته باشد. یخچالی که دیگر نگران کمبود جا برای گذاشتن مواد غذایی درون آن را نباشید و هنگام خرید مواد غذایی جدید و جا دادن آن داخل یخچال، با خیال راحت در یخچال باز کنید. حالا به نظر شما چطور چنین چیزی ممکن است؟

سوپر مارکت یخچالی

سوپرمارکت تو یخچال

یکی از مسائلی که ممکن است هر فردی به خصوص خانم‌ها به آن توجه کرده باشد و با آن درگیر باشند، کم بودن جای کافی برای جابجا کردن مواد داخل یخچال می‌باشد. مواد غذایی به طور طبیعی برای فاسد نشدن نیاز به دمای بالاتر از محیط دارند. به همین دلیل نمی‌توان صبر کرد که خوراکی‌های داخل یخچال مصرف بشوند تا جایی برای مواد غذایی جدید باز شود.

از این رو اغلب افراد در صورتی که جای کافی برای مواد غذایی خود نداشته باشند ترجیح می‌دهند، مواد غذایی قبلی را دور بریزند یا در نهایت یخچال خود را تعویض کرده و یخچال بزرگتری را بخرند. ما اینجا راه حلی داریم که مجبور نباشید مواد غذایی خود را دور بریزید یا هزینه بسیار زیادی برای خرید مجدد یخچال صرف کنید. راهکار پیشنهادی ما برای شما سوپر مارکت یخچالی است.

فضا سازی

یکی از راه‌حل‌هایی که با آن بتوان مشکل کمبود فضای لازم را حل کرد، استفاده حداکثر از فضای موجود است. به عبارتی باید فضای در دسترس را بهینه‌سازی کرد و جاهای خالی را نیز پر کرد. یکی از راه‌های بهینه‌سازی فضای داخل هر چیز نظم دادن به وسایل درون آن است. وقتی وسایل و مواد داخل محوطه‌ای با نظم چیده بشوند، علاوه بر دسترسی آسان‌تر به وسایل و جلوه‌ی بهتر از حداکثر فضای موجود نیز استفاده می‌شود.

برای بهتر استفاده کردن از فضای داخلی یخچال ما دو نوع سبد را  به شما پیشنهاد می‌دهیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید به مواد داخل یخچال نظم داده و حداکثر فضای آن را مورد استفاده قرار دهید.در واقع سوپر مارکت یخچالی، یخچالی است که از سبدهای بزرگی برای استفاده حداکثری از فضا، داخل یخچال به کار برده می‌شود. در یکی از مدل‌ها سبدها علاوه بر اینکه داخل یخچال قرار می‌گیرد، به در یخچال نیز متصل شده و به محتویات در یخچال نیز نظم می‌دهند.

و از انواع دیگر آن‌ها به گونه‌ای است که سبد روی در یخچال نیست و فقط داخل آن قرار دارد. شما به راحتی می‌توانید هر دو نوع این سبدها را تهیه و استفاده کنید تا به چیدمان داخل یخچال جلوه‌ی خاصی داده و بیشترین فضا را در دسترس داشته باشید.

چگونگی استفاده از سوپر مارکت یخچالی

برای استفاده از این فضاساز‌های سبدی باید به کمک اهرم‌های بالا و پایین این سبدها با کلاف‌های خارجی و داخلی وصل شوند. همینطور این سبدها ضامن‌هایی دارند که مانع افتادن آن‌ها می‌شود و با خیالی آسوده می‌توانید وسایل شکستنی مثل بطری‌ها را داخل آن نگهداری کنید.

این سوپر مارکت‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و در همه اندازه‌ها قابل نصب هستند. برای پیدا کردن اندازه‌ی درست و مناسب سبدها حتما به ابعاد آن توجه داشته باشید. برای مطمئن شدن از این مورد کافی است طول، عرض و ارتفاع را به درستی اندازه بگیرید طوریکه ابعاد سبد متناسب با یخچال‌تان باشد.

این سبدها برای جابجایی ریل دارند. اغلب ریل این سبدها ساچمه‌ای است تا علاوه بر توانایی حمل وزن زیاد، به صورت روان حرکت کند و جابجایی را برای شما سبک و آسان کند. البته توجه داشته باشید سبدها قابلیت برداشته شدن به صورت کامل را نیز دارا هستند.

سبد درون یخچال

زمان خرید این سبدها علاوه بر سایزها و اندازه‌های متنوع و مختلف، باید به جنس آن نیز توجه کنید.

از آنجا که قرار است این سوپر مارکت یخچالی به شما کمک کند تا فضای بیشتری را در یخچال‌تان تجربه کنید پس توجه‌ به جنس و ماندگاری آن نکته قابل توجهی می‌باشد.

 امیدواریم این مقاله به انتخاب درست و بهینه برای فضاسازی یخچال کمک‌تان کرده باشد و با خواندن این مطالب بتوانید یخچال‌تان را با نظم‌دهی ایده‌آل‌ بچینید و از سازماندهی آن لذت کافی را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *