نکات مورد نیاز برای خرید گاز فردار تبریز

خلاصه محتوا: امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و کوچک شدن آشپزخانه ها، گاز های صفحه ای طرفداران زیادی پیدا کرده ولی هستند کسانی که از گاز فردار تبریز استفاده کنند.

در هنگام خرید گاز فردار تبریز باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. مثلا جنس گاز، تعداد شعله های آن، گنجایش فر آن و موارد دیگر که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم.

گاز فردار تبریز

درست است که امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و کوچک شدن آشپزخانه ها و همچنین روی آوردن مردم به دکوراسیون شیک، گاز های صفحه ای یا رو میزی طرفداران زیادی پیدا کرده ولی هستند کسانی که از گاز فردار تبریز استفاده کنند و از عملکرد و کارکرد آن راضی باشند. یکی از بیشترین دلایلی که اکثر مردم از این گاز ها استفاده می کنند این است که می خواهند گاز و فر را با هم و در کنار هم داشته باشند. یا نمی خواهند هزینه جداگانه بابت گاز و فر بدهند که در این صورت گاز فردار تبریز بهترین گزینه برای آن ها می باشد.

با انتخاب و خرید گاز فردار تبریز هم می توانید روی گاز غذای خود را بپزید و هم می توانید در داخل فر آن انواع غذا ها مثل مرغ، ماهی، پیتزا بپزید یا گریل کنید و هم کیک و شیرینی بپزید. برای مثال کباب زدن مرغ توسط جوجه گردان در فر تجربه یک طعم لذیذ و دلپذیر را به شما می دهد. شاید خیلی از افراد تصور کنند که می توانند همه ی غذا ها را بر روی گاز درست کنند ولی این طور نیست و با کمک فر می توانید بسیاری از غذا های متنوع را گریل کنید و یا به صورت رژیمی و بدون روغن تهیه کنید.

نکات مورد نیاز برای خرید گاز فردار تبریز

برای خرید گاز فردار تبریز باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • جنس بدنه اجاق گاز فردار

معمولا جنس اجاق گاز فردار به دو دسته استیل و لعابی تقسیم می شود. گاز هایی که از جنس استیل هستند، بدنه و تمام اجزای آن از جنس استیل تشکیل شده است و گاز هایی که از جنس لعاب هستند بعضی از قسمت های آن از لعاب حرارت دیده تشکیل شده است.

در بعضی از گاز های فردار تبریز، جنس رویه اجاق از استیل و بدنه آن لعابی می باشد. اجاقی که از استیل تشکیل شده باشد دوام و عمر بیشتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و دیر تر خراب می شود. و یکی از مزیت های اجاق هایی که از پوشش لعابی تشکیل شده اند این است که راحت تر می توان آن را تمیز کرد.

  • تعداد شعله های گاز

شما می توانید با توجه به تعداد جمعیت خود و همچنین فضای آشپزخانه شعله های گاز را انتخاب کنید. مثلا اگر خانواده ای پر جمعیت هستید می توانید گاز فردار با ۵ یا ۶ شعله و اگر خانواده ای کم جمعیت هستید گاز فردار ۴ شعله ای انتخاب کنید و دیگر احتیاج نیست بیشتر هزینه کنید و گاز ۵ یا ۶ شعله ای خریداری کنید.

  • مقدار توان شعله ها

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید گاز فردار تبریز باید به آن توجه داشته باشید، توان حرارتی شعله های گاز است. مخصوصا که مقدار توان شعله وسط که به آن شعله پلوپز هم گفته می شود باید بین ۳.۸ تا ۴ کیلو وات باشد.  اگر مقدار توان شعله گاز فردار از این مقدار کم تر باشد نشان دهنده این است که توان حرارتی گاز کم می باشد و این مسئله ممکن است در حین آشپزی شما را اذیت کند.

  • ترموکوپل

در تهیه اجاق های گاز فردار تبریز، از وسیله ای به اسم ترموکوپل استفاده می شود تا در صورتی که به طور ناگهانی شعله خاموش شد، گاز هم به طور خودکار قطع شود تا از آتش سوزی و بروز سانحه جلوگیری کند. برای خرید گاز فردار علاوه بر این که باید به شکل ظاهری و مواردی که به آن اشاره کردیم توجه کنید، باید ایمنی گاز هم مورد توجه قرار دهید. بنابراین توصیه ما به شما این است که برای ایمنی بالا تر گاز فردار تبریز، که دارای ترموکوپل است را خریداری کنید.

  • صفحه نمایش اجاق گاز فردار

امروزه گاز های فردار جدیدی تولید می شوند که به وسیله ی صفحه نمایش می توانید زمان مورد نیاز برای پخت غذا را تعیین کنید. یا می توانید هشدار پایان زمان پخت غذایتان را فعال کنید که در صورت اتمام پخت غذا شما را خبر دار کند. این یکی از مزیت های گاز های فر دار است که امروزه برای هر گاز فر داری ضروری شده است.

این صفحه نمایش کاربرد های دیگری نیز دارد. مثلا می توانید وضعیت فعال بودن یا نبودن جوجه گردان را بدانید و از وضعیت چراغ داخل فر مطلع شوید و… زمانی اهمیت بیشتر این صفحه را درک می کنید که غذایی را داخل فر گذاشته اید و این صفحه هشدار اتمام پخت غذا را به شما می دهد و از سوختن و ته گرفتن غذا جلوگیری می کند.

کیفیت و استاندارد گاز فردار تبریز باید چگونه باشد؟

به طور کلی اجاق گاز یک وسیله پر مصرف در آشپزخانه محسوب می شود. بنابراین بهتر است که برای مصرف انرژی آن توجه لازم و کافی را داشته باشید. و دقت کنید که از برند های خوشنام و با کیفیت بالا مثل برند اخوان تبریز گاز خریداری کنید تا علاوه بر گاز فردار زیبا و شیک گازی با کیفیت و بادوام خریداری کنید. و همانطور که در بالا اشاره کردیم باید به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول هم توجه کافی را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *