معرفی هود اخوان

خلاصه محتوا: اگر به دنبال خرید هود هستید پیشنهاد ما به شما هود اخوان است. اخوان از بهترین برندهای ایرانی است. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه سال‌هاست در راستای کسب رضایت مشتری قدم برداشته است. کیفیت بالا، قیمت مناسب، رعایت ایمنی و بهداشت، ضمانت کالا و غیره از جمله ویژگی‌های محصولات اخوان است.

آشنایی با هود

در این مطلب قصد داریم شما را به طور کامل با هود اخوان و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا کنیم. با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی و با کاهش متراژ ساختمان‌ها سرایت بو و روغن غذا به هنگام طبخ مواد غذایی مختلف در فضای منزل دردسر ساز خواهد بود. بدین منظور تکنولوژی به کمک انسان آمده و با طراحی و ساخت هود این مشکل حل شده است. هود یکی از تجهیزات آشپزخانه است که به منظور مکش بخار، گرما، بوی غذا و ذرات چربی معلق در هوا به هنگام پخت مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی هود اخوان

اشاره به ویژگی‌های هود اخوان

هود اخوان یکی از بهترین هودها از برندهای داخلی است که دارای کیفیت بسیار بالایی در میان رقبای دیگر است. اخوان تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه از جمله هود آشپزخانه، گاز رومیزی، سینک ظرفشویی، فر توکار و غیره است. این برند از بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران می‌باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب در طراحی و ساخت، ارائه طرح‌های کاربردی و زیبا، تنوع در رنگ بندی و طرح، ارائه سایزهای مختلف برای فضاهای متفاوت، ارائه بهترین هودها با کمترین صدا و بیشترین مکش، دارای نماد الکترونیک، فیلتر آلومینیومی، ارائه گارانتی ۲۰ ماهه و خدمات پس از فروش مادام العمر از جمله ویژگی‌های هود اخوان است.

همان طور که اشاره شد هود اخوان در طرح‌های مختلفی طراحی و تولید شده است. این هودها دارای بالاترین کیفیت و بهترین قدرت مکش هستند. هود مخفی، هود زیر کابینتی، هود شومینه‌ای و هود مورب از انواع مختلف هودهای تولید شده توسط شرکت اخوان هستند. هر یک از این هودها دارای ویژگی‌های منحصر به خود بوده و متفاوت بودن مدل آن­ها دلیلی برای برتری یکی نسبت به دیگری نیست. در حقیقت این هودها از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت داشته و بر اساس سلیقه شخصی و با توجه به فضای موجود در آشپزخانه انتخاب و خریداری می‌شوند.

انواع هود اخوان

هودهای مخفی نسل جدید هود اخوان هستند که به هنگام نصب کابینت‌ها در قسمت بالای گاز قرار می‌گیرند. این هودها داخل کابینت‌ها نصب شده و قابل مشاهده نیستند. هود زیرکابینتی نیز نمونه دیگری از انواع هود اخوان است که در زیر کابینت‌ها نصب شده و در حقیقت می‌توان گفت نسل اول هودهای اخوان محسوب می‌شوند. هودهای شومینه‌ای و مورب نیز دارای طرفداران بسیاری هستند. این هودها دارای ظاهر بسیار لوکسی می باشند و زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را دو چندان می‌کنند. لازم به ذکر است که این نوع هودها در مقایسه با نمونه‌های قبلی به فضای بیشتری نیاز دارند و در آشپزخانه‌های بزرگ جلوه بیشتری دارند.

هود اخوان در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود. جنس آن ها از استیل، شیشه یا ترکیبی از این دو جنس است. تنوع در طرح و رنگ از جمله مزایای هودهای اخوان است که سلیقه­های مختلفی را پوشش می‌دهد. در طراحی و ساخت هود اخوان از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. این هودها به سنسور دود، سنسور گاز، کنترل از راه دور، لامپ ال ای دی، امکان استفاده از چند قدرت متفاوت موتور، فیلتر­های آلومینیومی و غیره مجهز هستند.

امکانات هود اخوان

در گذشته فیلتر­های بخار و دود که در قسمت ورودی هود قرار گرفته­اند از جنس پلاستیک ساخته می­شد که هم استحکام کمتری داشتند هم در اثر حرارت به مرور زمان تغییر رنگ داده و می­سوختند. امروزه نسل جدید فیلتر­ها از جنس آلومینیوم و کاملاً ضد حرارت ساخته می‌شوند. همچنین شست و شوی آن­ها آسان­تر بوده و به راحتی می­توانید هر چند ماه یکبار فیلتر­ها را از دستگاه جدا کرده و با مواد شوینده مخصوص ضد چربی شست و شو دهید.

سنسور دود و گاز نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در هود اخوان در نظر گرفته شده است. به کمک این سنسور میزان امنیت در منزل بالا رفته و در صورت سر رفتن غذا روی گاز و خاموش شدن آن، در صورت نشت گاز خام در منزل یا در صورت آتش سوزی و ایجاد دود در منزل سنسور دود و گاز هود به صورت خودکار فعال می­شود. در نتیجه هود به صورت خودکار روشن شده، دود و گاز را از فضای داخلی منزل خارج کرده و خطرات احتمالی را از بین می­برد.

اما مهم­ترین موضوع گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا است. محصولات اخوان با ضمانت ۲۰ ماهه در اختیار مشتری قرار گرفته، نصب و راه اندازی هود توسط نمایندگی­ های مجاز انجام شده و در صورت بروز هرگونه اشکال می­توانید به راحتی از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *