معرفی فر اخوان

خلاصه محتوا: اگر به پخت و پز غذاهای مختلف، شیرینی، کیک، پیتزا و مواردی از این قبیل علاقه مند هستید حتماً برای انجام فرآیند پخت این غذاها به فر احتیاج دارید. فرها در دو نوع برقی و گازی طراحی و تولید می‌شوند. در میان برندهای داخلی فر اخوان از کیفیت بسیار بالا و قیمت معقولی برخوردار است. در ادامه به معرفی فرهای اخوان و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

آشنایی با فر اخوان

در این مطلب قصد داریم شما را با فر اخوان بیشتر آشنا کنیم. امروزه به دلیل شاغل بودن خانم‌ها و آقایان زمان ارزش بسیار زیادی در منزل پیدا کرده است. پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود به دنیای مد سبب شده است که خانم‌ها و آقایان به منظور بهبود کیفیت زندگی خود، صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها و استفاده بهینه از زمان به استفاده از وسایل جانبی روی آورند. از جمله وسایل جانبی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته و جزئی از تجهیزات آشپزخانه به حساب می‌آید، فر و ماکروفر است. فر دارای مزایا و کاربردهای بیشتری نسبت به ماکروفر است. در میان فرهای ایرانی موجود در بازار، فر اخوان یکی از بهترین‌ها می‌باشد.

معرفی فر اخوان

آشنایی با فر

از فر برای پخت و پز، گرم نگه داشتن، گریل کردن، برشته کردن، پخت نان و شیرینی و غیره استفاده می‌شود. پخت غذا در فر در یک فضای بسته با درجه حرارت یکنواخت انجام می‌شود. برای بهره برداری از درجه حرارت‌های متفاوت و پخت از بالا یا پایین معمولاً دو یا سه عدد سینی در یک فر تعبیه شده است. همچنین امکاناتی نظیر جوجه گردان نیز برای پخت مرغ درسته و جوجه کباب در فرها در نظر گرفته شده است. همچنین درون فرها با لامپ‌های هالوژن روشن شده و وضعیت غذای در حال پخت قابل بررسی خواهد بود.

فرها در دو نوع مبله و توکار تولید می‌شوند. فر اخوان دارای مدل‌های مختلفی از نوع فر توکار است. فرهای توکار بین کابینت‌ها نصب می‌شوند. فرهای اخوان دارای گرید  A در مصرف انرژی هستند. این فرها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به نیاز خود و فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید می‌توانید یکی از انواع ۵۶، ۶۰ یا ۷۰ لیتری را انتخاب و خریداری نمایید.

از جمله امکانات دیگری که در فر اخوان وجود دارد می‌توان به فن توزیع گرما اشاره کرد که گرمای موجود در فضای داخلی فر را به صورت یکنواخت به همه قسمت‌های آن انتقال می‌دهد و در نهایت فرآیند پخت مواد غذایی به طور کامل انجام شده و سرعت آن افزایش می‌یابد.

اشاره به انواع فر اخوان

فرهای اخوان در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند تا پاسخگوی نیازهای مختلفی باشند. فر توکار برقی، فر توکار گازی و فر برقی از انواع مختلف فر اخوان هستند. در فر گازی غذا به کمک شعله‌های بالایی و پایینی پخته می‌شود. از جمله مزایای این نوع فر داشتن شعله پخش کن، شلف متحرک، امکان نظافت آسان، پخش یکنواخت گرما، مجهز به تایمر لمسی، جوجه گردان و ترموکوپل است.

تکنولوژی استفاده شده در فرهای برقی با فرهای گازی متفاوت است. در فرهای برقی از المنت‌هایی برای پخت غذا استفاده می‌شود. تنها برخی از فرهای برقی مجهز به کانوکشن یا فن یکنواخت کننده و توزیع کننده گرما هستند.

فر اخوان در دو نوع با نمای استیل، شیشه‌ای یا ترکیبی از این دو طراحی و تولید می‌شوند و بر اساس دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود می‌توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. نظافت فرهای استیل کمی سخت‌تر از شیشه‌ای می‌باشد و فرهای شیشه‌ای دارای ظاهری لوکس و زیباتر هستند.

از دیگر مدل‌های فر اخوان ، فر برقی است که دارای ۴ المنت حرارتی، ریل تلسکوپی، صفحه لمسی، جوجه گردان، تایمر، شلف متحرک، یخ زدا و حسگر پخت است.

اشاره به ویژگی‌های فر اخوان

بر اساس تکنولوژی‌های استفاده شده در فر اخوان ، در این فرها طعم و مزه غذا کاملاً حفظ می‌شود، پخت به صورت کامل صورت می‌گیرد، نان و شیرینی به راحتی برشته می‌شود، فضای فر به راحتی تمیز می‌شود و به راحتی می‌توان از یخ زدا برای یخ زدایی غذای فریزری استفاده کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فر اخوان می‌توان به کیفیت بالای آن، عملکرد فوق العاده و پخت کامل غذاهای مختلف در آن، طراحی بسیار لوکس و زیبا، بهره برداری از امکانات به روز، ساخت فر بر اساس برترین تکنولوژی‌های روز دنیا، رعایت کلیه استانداردهای موجود در طراحی و ساخت آن ها، ارائه مدل‌های مختلف برای سلیقه‌های گوناگون، ارائه رنگ‌های سفید، مشکی و استیل برای ست کردن با سایر وسایل آشپزخانه، ارائه بدنه‌هایی با جنس شیشه و استیل برای سلیقه‌های مختلف و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

در نهایت می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی فر اخوان ضمانت کالا و خدمات پس از فروش آن است. بر این اساس نصب و راه اندازی فرهای اخوان توسط نمایندگی‌های مجاز آن انجام شده و کیفیت خدمات ارائه شده توسط پشتیبانی بررسی می‌شود. در صورت بروز هرگونه اشکال در عملکرد آن می‌توانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *