سطل زباله تک قلو و دو قلو

زندگی در یک محیط سالم و پاکیزه، نه تنها همیشه زیبایی و تمیزی را به همراه دارد، بلکه نتیجه آن داشتن روح و جسمی سالم و سلامت خواهد بود. یکی از آیتم‌هایی که در هر کجای دنیا که باشید، ممکن سلامت شما را به خطر بیندازد، زباله‌ها هستند. به این ترتیب اگر بتوانید تصمیمات درستی در دور کردن زباله از محل زندگی خود بگیرید، هرگز سلامتی شما به خطر نخواهد افتاد. یکی از محصولات عالی برای جمع‌آوری انواع زباله‌ها سطل زباله تک قلو یا دو قلو می‌باشد، که اکنون قصد داریم راجع به آن‌ها تحقیق و بررسی کنیم.

سطل زباله تک قلو و دو قلو

محصول سطل زباله تک قلو و دو قلو

با شروع زندگی شهرنشینی، اغلب افراد در خانه و آپارتمان‌هایی زندگی می‌کنند که نمی‌توانند زباله‌هایی که در طول روز به خاطر آشپزی، خوردن و سایر فعالیت‌های روزانه جمع‌آوری می‌شوند را از محیط زندگی خود دور کنند و مجبور هستند برای ساعاتی آن‌ها را تحمل کنند تا در ساعت مشخصی از شبانه‌روز آن‌ها را از خانه خارج کنند. به این ترتیب اغلب افراد از بوی بد و ناخوشایند زباله‌ها در خانه خود رنج می‌برند؛ ولی بهتر بدانید که این موضوع در کنار آزاردهنده بودن، قابل حل می‌باشد و اصلا جای نگرانی ندارد.

یکی از مشکلات چالش‌برانگیزی که معمولاً افراد آپارتمان‌نشین با آن درگیر هستند، استفاده از سطل‌های زباله نامناسب است، که اغلب بوی بد را به همه جا پخش کرده و یا سایز و اندازه درستی ندارند. شرکت‌های تولید‌کننده زیادی برای ایجاد یک راه‌حل ایده‌آل برای این مشکل، به کمک دستگاه‌های مجهز و طراحان زبده به تولید و عرضه انواع سطل زباله دو قلو پرداخته‌اند. این محصولات از کیفیت، متریال و سایز و اندازه بی ‌نقصی طراحی شده‌اند که برای هر مکانی لازم و ضروری است. شما به راحتی می‌توانید وارد سایت ما شده یا با ما تماس بگیرید و از قیمت انواع سطل زباله تک قلو و دو قلو اطلاع کسب کنید.

مشخصات فنی سطل‌های زباله تک قلو و دو قلو

 سطل زباله تک قلو یا حتی دو قلو از زمان طراحی و تولید در انواع پلاستیکی و استیل مورد استقبال زیادی در میان افراد قرار گرفت. سطل زباله دو قلو در شرکت‌های تولیدکننده همانطور که ذکر شد، از متریال پلاستیکی مرغوب تولید شده‌اند، که طراحی بی‌نظیر آن‌ها باعث شده تا بتوانید از آن‌ها در هر جایی که به سطل زباله نیاز است، اعم از خانه‌، حیاط، پارکینگ، هتل‌ها، رستوران‌ها و … با خیال آسوده استفاده کنید.

انواع سطل زباله دو قلو و تک قلو

سطل دو قلو یا تک قلو که به صورت ریلی می‌باشند؛ از دستگیره‌های فلزی برای جابه‌جایی سطل زباله برخوردار هستند. همانطور که از نام این محصولات پیداست، سطل تک قلو دارای یک مخزن و سطل زباله دو قلو از دو مخزن طراحی شده که این نوع سطل‌ها اغلب برای محیط‌های بزرگتر تهیه و به کار برده می‌شوند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فردی که در ساخت انواع سطل زباله به کار برده شده، می‌توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • سطل تک قلو به صورتی طراحی شده‌اند که درب محکم آن‌ها مانع از بروز هر گونه بوی ناخوشایند به داخل محیط می‌شود.
  • انواع این سطل‌ها قابل نصب به زیر سینک کابینت و یا کابینت‌های زمینی می‌باشند.
  • یکی از ویژگی‌های عالی و هیجان‌انگیزی که در طراحی این نوع سطل زباله دو قلو به کار رفته، این است که از قابلیت نصب درب کابینت به روی شاسی فلزی آن برخوردار می‌باشند، که به راحتی با کشیدن درب کابینت سطل زباله نیز با آن خارج خواهد شد.
  • از آنجایی که جمع شدن زباله‌های بیشتر در زمان وجود جمعیت بیشتر در خانه باعث بروز مشکل می‌شود، و اغلب افراد مجبور هستند زباله‌های خود را در کیسه‌های متعدد جمع‌آوری کنند، سطل زباله تک قلو به صورتی طراحی شده‌اند، که وجود درب فلزی به کار رفته در آن، امکان استفاده از فضای فوقانی سطل زباله را به عنوان یک طبقه اضافه‌تر برای شما فراهم می‌کنند.
  • انواع این نوع سطل‌های زباله را می‌توانید تا عمق حدود ۵۲۰ میلی‌متر نصب کنید.

با توجه به ویژگی‌های خاص و پرکاربردی که انواع سطل زباله دارند، می‌توانید برای خرید هر کدام از مدل‌ها به وب سایت ما مراجعه کنید.

کاربرد‌های انواع سطل زباله تک قلو و دو قلو

از آنجایی که انواع این سطل به صورت‌های ریلی طراحی شده‌اند و برای تمام محیط‌ها مناسب می‌باشند، باید مطابق با سایز و اندازه کابینت‌های خود بهترین نوع این محصول را تهیه کنید. یکی از مزیت‌های مهم این سطل‌ها این که می‌توانید زباله‌های‌تر و خشک خود را از یکدیگر تفکیک کنید و در واقع برای این کاربرد طراحی شده است؛ که برای نصب تنها کافی پایه سطل را به کف کابینت پیچ نمایید.

آشپزخانه‌ای بدون زباله و بو

اگر در یک خانه آپارتمانی زندگی می‌کنید، که آشپرخانه کوچکی دارد، اصلا نگران نباشید زیرا در چنین مواردی نیز سطل زباله تک قلو بهترین انتخاب است. سطل‌های زباله تک قلو و دو قلو از انواع تجهیزات ریلی به حساب می‌آیند، که از گنجایش زیادی برخوردار هستند؛ و راحتی، ‌آسایش و در عین حال تمیزی و پاکیزگی را به خانه‌های شما هدیه می‌کنند. برای اطلاع از لیست قیمت انواع سطل‌های زباله تک قلو و دو قلو به سایت ما (بازرگانی می‌ثم نمایندگی انحصاری محصولات اخوان درشمالغرب کشور) مراجعه کنید، یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *