چرا شیرآلات سیلاب بهترین انتخاب است؟

شیرآلات سیلاب می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای خانه‌ها باشد. سیلاب همواره جز بهترین گزینه‌هایی است که دارای بهترین کیفیت و همچنین قیمتی مناسب می‌باشد. از این رو بسیاری از افراد برای این که یک انتخاب مناسب و همینطور وسیله‌ای با عمر طولانی داشته باشند، از شیرآلات سیلاب استفاده می‌کنند.

برند نام آشنای سیلاب

شرکت سیلاب امروزه تبدیل به یک برند در حوزه لوازم خانگی شده است، افرادی سن بیشتری دارند، و یا از برند‌ها اطلاعات کافی دارند به خوبی می‌دانند که شرکت سیلاب جز بهترین برند‌های موجود در بازار ایران بوده است و از دیرباز محصولاتی باکیفیت بالا را ساخته و روانه بازار می‌کند.

شیرآلات سیلاب فقط در بازار داخلی عرضه نمی‌شود بلکه با توجه به کیفیت مرغوب محصولات شرکت سیلاب، نظر بازار‌های جهانی نیز به این محصولات جلب شده است. این شرکت محصولات خود را به بازار‌های جهانی صادر می‌کند و از اصلی‌ترین دلیل‌های این موضوع دارا بودن کیفیت مناسب همانند بهترین شرکت‌های دنیا است.

 محسن سیلاب در سال ۱۳۴۸ شرکت سیلاب را تأسیس کرد و شرکت سیلاب بیش از۵۰ سال است که فعالیت خود در زمینه تولید ابزار و لوازم خانگی شروع کرده است. شیر آلات سیلاب به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که دارند، از جمله معروف‌ترین و پرطرفدارترین محصولات در ببین مردم هستند.

امروزه شرکت سیلاب بیش از هزار نفر پرسنل دارد و طی این سال‌ها با جذب افراد مجرب در جهت رشد و ارتقای کیفیت محصولات خود تلاش کرده است که این امر باعث شده جز بهترین شرکت‌های تولید‌کننده شیرآلات در ایران باشد.

شیر آلات سیلاب تکمیل‌کننده آشپزخانه شماست

در ابتدای شروع فعالیت شرکت سیلاب، ابن شرکت فقط در زمینه شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کرد. اما با گذشت زمان، شرکت سیلاب اقدام به تولید شیرآلات آشپزخانه کرده است.

شیرآلات آشپزخانه سیلاب جز بهترین شیرآلات موجود در بازار است و از بهترین مواد و متریال برای تولید این شیرآلات استفاده می‌کند. این امر باعث شده است، کاربری سینک و سایر شیرآلات بیشتر و بهتر شود.

شیرآلات آشپزخانه سیلاب از زیبایی بسیار قابل توجهی برخوردار است و همچنین با توجه به نوع متریالی که به کار برده است، از کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند.

یکی از بهترین و جدیدترین شیرآلات آشپزخانه سیلاب، nt50 است. از ویژگی‌های بارز شیرآلات سیلاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیرآلات سیلاب دارای ۵ سال گارانتی هستند.
  • دارای کارتریج اسپانیا و آبکاری نیکل
  • تراشیده شدن با ماشین‌های تمام اتوماتیک و داشتن بیشترین حد مقاومت در برابر خوردگی
  • دارای بدنه با کیفیت استاندارد ریخته‌گری
  • شلنگ‌های ثابت آبرسان با خواص آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی

اگر به دنبال این هستید که آشپزخانه بی‌نقص و تکمیل داشته باشید و برای مدت طولانی از وسایل آن به ویژه شیرآلات که بیشترین استفاده را دارند، بهره ببرید، بهترین انتخاب برای شما شیرآلات سیلاب می‌باشد.

شیر آلات بهداشتی سیلاب

شیرآلات سیلاب به دو قسمت: شیرآلات مناسب برای سرویس‌های بهداشتی و حمام تقسیم شده است. در گذشته تفاوتی بین شیرآلات بهداشتی حمام و سرویس‌های بهداشتی قائل نمی‌شدیم ولی با گذشت زمان، برای هر قسمت شیرالات مخصوصی تهیه شد.

انواع شیر آلات سیلاب

شرکت سیلاب شیرآلات مختلفی را تولید کرده است که هرکدام از آن‌ها دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی برای هر خانه‌ای است.

شیرآلات تک اهرمی

این مدل شیرآلات دارای یک اهرم در یک طرف است و برای استفاده از آب گرم در یک جهت، و برای استفاده از آب سرد در جهت دیگر حرکت می‌دهیم. همچنین برای استفاده از آب ولرم باید اهرم را در وسط قرار دهیم. این نوع شیر آلات سیلاب فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و همچنین به راحتی می‌توان به کمک آن‌ها آب را تنظیم کرد و به دلیل آسانی در باز و بسته کردن، در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.

شیرآلات دو فلکه

این نوع شیرآلات که به عبارتی شیر آلات سنتی هستند، دارای دو دسته جداگانه برای آب گرم و سرد است و مدل‌های بسیار زیادی از آن‌ها که از جنس مسی یا برنزی هستند، طی سال‌های گذشته تولید شده است.

امروزه استفاده از این نوع شیر آلات کم شده است اما به دلیل داشتن قیمتی مناسب‌تر عده‌ای از افراد از این مدل استفاده می‌کنند.

شیرآلات سنسور دار

شیرآلات سیلاب همواره تلاش کرده است که از تکنولوژی‌های روز استفاده کند و ما شاهد این هستیم که شرکت سیلاب شیر آلات سنسور دار را تولید کرده است. نام دیگر این شیرآلات، شیرآلات چشمی می‌باشد.

این نوع شیرآلات به دلیل داشتن حسگر یا سنسور به محض بردن دست زیر آن اقدام به فعالیت می‌کنند. البته که این نوع شیرآلات قیمتی بالاتر نسبت به بقیه مدل‌ها دارد. شیرآلات سنسور دار سیلاب جز بهداشتی‌ترین و کم مصرف‌ترین مدل‌ها هستند.

کیفیت محصولات سیلاب

شرکت سیلاب همواره تلاش کرده است که بهترین محصولات را در اختیار مردم ایران قرار دهید. همین کیفیت بالای محصولات باعث جذب مشتریان ایرانی و خارجی شده است.

معمولا جنس این شیر آلات از برنج است و در برخی از موارد برای ساخت این محصولات از مس و روی استفاده می‌شود. شیرآلات سیلاب به دلیل داشتن کیفیت بالا، در برابر زنگ زدگی، ساییدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند و شما با خیالی راحت می‌توانید محصولات این شرکت را خریداری و استفاده کنید.

همچنین شرکت سیلاب دارای استاندارد‌های جهانی است و بر روی شیرآلات بهداشتی سیلاب لوگوی استاندارد جهانی نصب شده است که این یک مزیت بزرگ برای محصولات سیلاب به حساب می‌آید. این لوگوی استاندارد به دلیل بالا بودن کیفیت بالای شیرآلات سیلاب و دستگاه‌هایی که با آن‌ها شیرآلات را تهیه می‌کنند، بر روی محصولات نصب شده است.

تمام شیرآلات سیلاب دارای ضمانت و گارانتی است و داشتن ضمانت و گارانتی اهمیت بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود که خیال خریدار آسوده باشد و نگرانی بابت خرید نداشته باشد و شرکت سیلاب به خوبی این مورد را درک کرده است و ضمانت و خدمات پس از فروش را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

محصولات سیلاب ، یک گزینه مناسب

شیرآلات سیلاب می‌توانند انتخاب هر ایرانی باشند و هر فردی به دنبال این است که خانه‌ای شیک و لوازمی با کیفیت را داشته باشد و بهترین گزینه محصولات سیلاب است.

محصولات سیلاب دارای بالاترین کیفیت و زیبایی خاصی هستند و در ایران جز بهترین برند‌ها محسوب می‌شود. پس با انتخاب این برند شیرآلات، آسوده زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *