درباره گاز اخوان بیشتر بدانید

خلاصه محتوا:

گاز از جمله وسایل ضروری در آشپزخانه است. امروزه با توجه به اهمیت بیشتر به دکوراسیون داخلی آشپزخانه و کوچک بودن ابعاد آن میزان استقبال از گازهای رومیزی افزایش یافته است. این گازها دارای ظاهر بسیار شیک و لوکسی هستند و بر زیبایی آشپزخانه می‌افزایند. در ادامه به معرفی گاز اخوان و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

معرفی گاز رومیزی

گاز رومیزی یکی از تجهیزات آشپزخانه می‌باشد که امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. در این مطلب سعی داریم درباره گاز اخوان صحبت کنیم. اگر به دنبال خرید گاز رومیزی هستید در ادامه با ما همراه باشید. همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر میزان اهمیت به دکوراسیون داخلی افزایش یافته است. همچنین میزان تمایل برای استفاده از تکنولوژی‌های مختلف در منزل هم رو به افزایش بوده است. این کار علاوه بر تأثیری که در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد، سبب افزایش کارایی و بازدهی قسمت‌های مختلف منزل می‌شود و کیفیت زندگی را بهبود می‌دهد.

به طور مثال ابعاد آشپزخانه در اکثر خانه‌های امروزی کوچک‌تر از گذشته است بنابراین استفاده بهینه از فضا می‌تواند در عین کاربردی بودن بر زیبایی آن فضا هم تأثیر بگذارد. استفاده از گازهای مبله در گذشته بسیار مرسوم بوده اما امروزه تمایل به خرید و استفاده از مدل‌های رومیزی گاز اخوان افزایش یافته است.

معرفی گاز اخوان

گاز اخوان تولید شده توسط یکی از بهترین برندهای داخلی است که در طراحی آن علاوه بر زیبایی به کیفیت و کارایی نیز بسیار توجه شده است. گازهای رومیزی فضای کمتری را اشغال می‌کنند و دارای ظاهر لوکس و مدرنی هستند بنابراین می‌توانند فضای آشپزخانه را تبدیل به یک آشپزخانه بسیار شیک و مدرن کنند.

اشاره به ویژگی‌های گاز اخوان

گاز اخوان بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود. به منظور جلوگیری از بروز خطرات احتمالی مانند گازگرفتگی و آتش سوزی، در طراحی و ساخت آن به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به شدت توجه می‌شود. علاوه بر این گاز اخوان با توجه به تعداد اعضای خانوار و میزان نیاز آن­ها با تعداد سر شعله‌های متفاوت طراحی و به مشتریان عرضه می‌شود. با این کار به راحتی می‌توان از میان گازهای تک شعله تا ۵ شعله یکی را انتخاب کرد.

از دیگر مزایای گازهای اخوان تولید آنها از جنس‌های مختلف است. جنس بدنه این گازها از استیل ضد زنگ و شیشه تولید می‌شود. این گازها از نظر قیمت کمی با یکدیگر تفاوت دارند و بر اساس بودجه، سلیقه و علاقه می‌توان یکی را به دلخواه انتخاب کرد. گازهای استیل در برابر خط و خش مقاومت کمتری دارند و گازهای شیشه‌ای در برابر ضربه باید محافظت شوند. اما کیفیت هر دو گاز اخوان عالی بوده و نمی‌توان یکی را برتر دانست. گازهای شیشه‌ای ظاهری لوکس‌تر دارند و امروزه مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند.

قسمت سر شعله‌ها و پایه‌های روی اجاق گاز از بهترین چدن ساخته شده است و دارای کیفیت بالایی هستند. میزان ایستایی آن ها بسیار بالا بوده و با قرار دادن ظروف سنگین یا کتری شیردار روی آن ها پایه‌ها جابجا نمی‌شوند. از دیگر امکاناتی که روی مدل‌های مختلف گاز اخوان تعبیه شده است می‌توان به ترموکوپل و تایمر لمسی اشاره کرد. ترموکوپل برای جلوگیری از گاز گرفتگی روی گاز تعبیه می‌شود. به کمک تایمر لمسی نیز می‌توان تنظیماتی از نظر زمانی روی گاز انجام داد. به طور مثال دستور پخت را روی ده دقیقه تنظیم کرده و به راحتی می‌توانید از منزل خارج شوید. پس از ده دقیقه گاز به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

اشاره به نکات مهم در خرید گاز

از جمله نکات مهم در انتخاب و خرید گاز اخوان توجه به بودجه مالی، فضای موجود، میزان نیاز خانواده، تعداد اعضای خانوار، تعداد سر شعله‌ها، جنس بدنه گاز و مواردی از این قبیل است. پس بهتر است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید در میان مدل‌های مختلف گاز اخوان بهترین مدل را انتخاب کنید.

همچنین باید تعداد سر شعله‌های مورد نیاز خود را نیز تعیین نمایید. در صورتی که یک خانواده یک یا دو نفره هستید و مهمانان زیادی ندارید می‌توانید از مدل‌های تک شعله یا دو شعله استفاده کنید. این مدل‌ها دارای قیمت کمتری نیز می‌باشند و از نظر اقتصادی به صرفه هستند. پس از آن نوبت به اندازه گیری فضای موجود می‌رسد. در برخی از آشپزخانه‌ها امکان نصب گازهای ۵ شعله که ابعاد بزرگتری دارند وجود ندارد.

علاوه بر این گاز اخوان بر اساس نحوه قرار گیری سر شعله‌ها نیز در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. به طور مثال بر اساس سلیقه خود می‌توانید از مدل‌های پلوپز بغل یا پلوپز وسط استفاده کنید. در این مدل‌ها شعله بزرگتر که به شعله پلوپز معروف است در سمت راست، چپ یا وسط قرار می‌گیرد.

از جمله مزایای گازهای اخوان می‌توان به کیفیت بالا، قیمت معقول، گارانتی و ضمانت محصول و خدمات پس از فروش آنها اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گاز رومیزی ایرانی هستید توصیه ما به شما گازهای با کیفیت اخوان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *