مراجعه به نمایندگی اخوان برای خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه

خلاصه محتوا: مراجعه به نمایندگی اخوان برای خرید تجهیزات آشپزخانه از بهترین روش­ها برای دستیابی به محصولات اصل و با کیفیت است. همچنین با این کار می­توان از ضمانت نامه محصولات و از خدمات پس از فروش آن­ها بهره مند شد. برای خرید تجهیزات آشپزخانه از جمله هود، گاز، سینک ظرفشویی و فر بهتر است به نمایندگی­های مجاز این مجموعه تولیدی در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.

آشنایی با برند اخوان

همان طور که می­دانید با مراجعه به نمایندگی اخوان می­توانید از امکانات و خدمات این مجموعه در هنگام خرید، نصب، راه اندازی محصولات و همچنین از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. گروه تولید اخوان بیش از ۵۰ سال است که در زمینه تولید قطعات پرسی و طراحی و ساخت لوازم توکار آشپزخانه فعالیت دارد. اولین محصولی که این شرکت اقدام به تولید آن نمود سینک­های ظرفشویی در انواع مختلف روکار، توکار، شیشه­ای و زیر کورینی بود. این مجموعه از سال ۶۴ به تولید سینک­های ظرفشویی اقدام کرد و امروزه یکی از بهترین تولید کنندگان در این زمینه است.

معرفی تجهیزات آشپزخانه اخوان

از جمله محصولات مجموعه تولیدی اخوان می­توان به انواع سینک­های ظرفشویی، انواع اجاق گازهای رومیزی، اجاق گاز فردار مبله، انواع فر توکار برقی و گازی، انواع هود آشپزخانه و غیره اشاره کرد. ان مجموعه در تولید محصولات خود به شدت به کیفیت بالا، قیمت معقول و مناسب و رضایت مشتری اهمیت می­دهد؛ بنابراین می­توان گفت راز موفقیت این برند ایرانی اهمیت به مشتریان و کسب رضایت آن­ها است. به طور مثال از جمله خدماتی که نمایندگی اخوان برای مشتریان خود در نظر می­گیرد امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی از سامانه اینترنتی این مجموعه  است.

مراجعه به نمایندگی اخوان برای خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه

ویژگی­های محصولات اخوان

گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا نیز یکی از مهم­ترین مواردی است که در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است. تنها در صورت مراجعه به نمایندگی اخوان می­توانید از خدمات ذکر شده در ضمانت نامه کالا استفاده کنید. از جمله خدماتی که از طرف نمایندگی در اختیار مصرف کننده قرار داده می­شود می‌توان به ارسال کالا درب منزل، نصب رایگان، پشتیبانی و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مربوطه، راه اندازی وسیله برقی و تعویض کالا در صورت وجود هرگونه ایراد فنی یا مشکل ظاهری کالا و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

از جمله مزایای خرید اینترنتی می­توان به کاهش هزینه­های رفت و آمد، صرفه جویی در وقت، دریافت کالا درب منزل، پرداخت وجه درب منزل، ارسال فوری و مواردی از این قبیل اشاره کرد. از جمله مزایای دیگر خرید اینترنتی می‌توان به امکان مقایسه مدل‌های مختلف کالای مورد نظر با یکدیگر، امکان بررسی نظرات خریداران قبلی درباره محصول مورد نظر و امکان بررسی مشخصات کالا به صورت دقیق اشاره کرد.

مراجعه به نمایندگی اخوان برای خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه

مراجعه به نمایندگی اخوان

متقاضیان خرید تجهیزات آشپزخانه از برند ایرانی اخوان می­توانند با مراجعه به نمایندگی اخوان در شهر محل اقامت خود به راحتی به این محصولات دسترسی داشته و کالای مورد نظر خود را با قیمت مصوب خریداری نمایند. لازم به ذکر است که امکان خرید تجهیزات آشپزخانه اخوان با قیمت بالاتر در فروشگاه­های متفرقه و غیر مجاز وجود دارد. پس بهتر است برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی خرید وسایل آشپزخانه مورد نیاز خود را از نمایندگی اخوان انجام دهید.

برند اخوان دارای بیشترین تنوع در تولید محصولات توکار از جمله سینک اخوان، هود و گاز اخوان و غیره است. همچنین این مجموعه اقدام به تولید محصولات خود در جنس­ها و رنگ­های مختلف کرده است تا بتواند سلیقه­های مختلفی را پوشش دهد. از دیگر ویژگی­های محصولات اخوان می­توان به بالا بودن کیفیت بسته بندی، بالا بودن کیفیت کالا، گستردگی خدمات پس از فروش و بالا بودن اعتبار ضمانت نامه­ای که به همراه کالا به خریدار تحویل داده می­شود اشاره کرد.

مراجعه به نمایندگی اخوان برای خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه

لازم به ذکر است که کیفیت محصولات اخوان در مقایسه با کیفیت کالا کاملاً قابل قبول است. همچنین تا به حال در خرید از نمایندگی اخوان هیچ یک از مشتریان با جنسی متفاوت از محصول معرفی شده در کاتالوگ روبرو نشده­اند. در خرید غیر حضوری و آنلاین نیز محصول خریداری شده با عکس معرفی شده در کاتالوگ یکی بوده و تفاوتی در آن­ها وجود نداشته است. مجموعه اخوان در تولید محصولات خود از مهندسان و کارشناسان ایرانی استفاده کرده و سبب رونق کسب و کار در داخل کشور شده است. همچنین بخش وسیعی از نیاز بازار توسط این برند داخلی تأمین می­شود. پس می­توان گفت نیاز به واردات محصولات خارجی و غیر ایرانی با تولید این محصولات کاهش یافته است.

سخن آخر

در این مطلب سعی شد به طور کامل به معرفی محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی اخوان پرداخته شود. همچنین به اهمیت مراجعه و خرید از نمایندگی اخوان برای تهیه تجهیزات آشپزخانه پرداخته شد. امید است با مطالعه این مطلب بر آگاهی شما افزوده شده باشد. خرید خوبی را برای شما آرزومندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *